Лу Ган ще не виніс порції Лу Суо та Юджіна, тому що в нього були повні руки.
«Я просто попрошу їх слідувати за мною».
Раптом Лу Ган помітив, що Лу Суо дивиться прямо на нього з великим інтересом.
Лу Ган не знав, сміятися йому чи плакати. Це було досить соромно. Він кашлянув і суворо сказав: «Діти, ходімо зі мною на кухню».
«Добре!»
Лу Суо зіскочив зі стільця і підбіг до Лу Гана.
Юджін також підвівся, і вони разом пішли на кухню.
Сонг Сі доїла локшину й дістала телефон. Вона зрозуміла, що Ян Хаоран привітав її з днем народження. Не так багато людей знали про її справжній день народження, оскільки в її посвідченні він був іншим. Незважаючи на це, оскільки це було оприлюднено, не було причин приховувати це більше.
[ Дякую тобі. ]
Відповівши, Сонг Сі опублікувала пост у своєму обліковому записі в соціальних мережах, привітавши себе з днем народження. Деталі святкування вона приховувала через свою популярність. Інакше це принесе лише непотрібні клопоти.
«Краще зараз виправити дату мого народження. Буде погано, якщо я зіпсую щось у майбутньому».
Несподівано пост Сонг Сі викликав невеликий переполох.
[ Сестро Сонг Сі, ваш день народження не в травні? Я в цьому впевнений. ]
[ Хтось зламав обліковий запис сестри Сонг Сі? ]
[ Чому сестра Сонг Сі святкує свій день народження так рано? ]
[ Мене не цікавлять деталі. З днем народження, сестро Сонг Сі! ]
[ Сестро Сонг Сі, будьте в безпеці та здорові. Бажаю вам всього щастя світу! ]
[ Нехай ваша кар'єра і надалі буде успішною! ]
[ Зробіть селфі на день народження! Я хочу побачити гарні фотографії сестри Сонг Сі! ]
Спочатку Сонг Сі подумала, чи варто їй відповісти та пояснити ситуацію як «помилку». Однак, побачивши, що більшість людей дали своє благословення, вона вирішила цього не робити.
Лінь Тін побачила допис Сонг Сі та швидко надіслала їй приватне повідомлення.
[ Чи справді у тебе сьогодні день народження? Чому ти не згадала про це раніше? ]
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...