Частина 523-524

23 4 1
                                    

«Батьку, можеш посперечатися, що я така погана людина. Коли він помре, я згодую його  собакам перед твоєю могилою».

Тіло Лу Хунйона тремтіло.

У Лу Гана завжди був поганий характер. Змалку він часто бився і завдавав біди. Однак Лу Хунйон не очікував, що Лу Ган так до нього ставиться.

«Він погрожує мені життям Ці Юйчуаня?»

Тон Лу Гана був байдужим. Він неквапливо сидів у своєму інвалідному візку, але Лу Хунйон відчував його справжні почуття.

«Лу Ган не відпустить Ці Юйчуаня. Він вже збожеволів».

Лу Хунйон міг лише мовчати.

«Допоможи Цф Юйчуаню, але спочатку вбий мене. Інакше я не зупинюся».

В очах Лу Гана був вбивчий намір.

«Лу Ган...»

Лу Хунйон міг тільки назвати ім'я свого сина. Він не знав, що ще сказати.

Лу Ган похилив голову.

«Якщо ти захистиш його цього разу, я розповім усій родині Лу про його справжню особу. Ти навіть використовував своїх братів і Лу Цзе як щит. Цікаво, як вони відреагують, коли дізнаються... Мій третій дядько з дитинства на тебе рівнявся. Він постраждає найбільше. Це кінець твому іміджу та репутації».

«Ти мені погрожуєш?!»

Лу Хунйон кинув чашку з чаєм на підлогу.

«А що, якщо так?» - підняв підборіддя Лу Ган.

«Ти думаєш, я прийшов сюди сьогодні тільки для того, щоб побачити твоє огидне обличчя? Я притягаю тебе до відповідальності, якщо Ці Юйчуань знову втече».

Лу Хунйон побачив рішучість в очах Лу Гана. Він онімів.

Звичайно, Лу Ган мав на увазі кожне своє слово. Лу Хен був для нього важливішим, ніж Лу Хунйон.

Лу Ган нагадав: «Насправді, це марно, навіть якщо ти мене вб'єш. Ви обидва будете у більшій небезпеці».

Лу Хунйон був у недовірі.

«Ти думаєш, я б тебе вбив? Ти так мене бачиш? Я твій рідний батько! Навіть якщо я робив щось не так, це все для захисту своїх дітей. Я не хочу більше втрачати синів. Ці Юйчуань уже постраждав, тому що він не був вихований мною...»

Почувши це, очі Лу Гана наповнилися гнівом. Як Лу Хунйон міг порівнюваути позашлюбну дитину з ним і його братом?

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now