«Генеральний директор Сонг Сі така здатна, хоча вона ще молода!»
«Генеральний директор Сонг Хе, чому ви раніше не дозволили своїй видатній дочці приєднатися до компанії?»
«Генеральний директор Сонг Хе, ви добре попрацювали, виховуючи її».
Усі ці хвали створювали гарний настрій Сонг Хе. Коли зустріч закінчилася, він запитав Сонг Сі: «Хто навчив тебе так говорити?»
Сонг Сі слухняно відповіла: «Це Лу Ган. Він допоміг мені, щоб я не присоромила вас перед іншими».
Потім вона сором'язливо продовжила: «Тату, я впоралася?»
«Як і очікувалося від Лу Гана. Він винятковий».
З цією думкою Сонг Хе поплескав Сонг Сі по плечу.
«Ти була чудова».
Очі Сонг Сі засвітилися. - «Мій батько справді зробив мені комплімент!»
Почувши це, Сонг Хе зрозумів, що він ніколи не хвалив Сонг Сі. На мить він відчув трохи провину.
У всякому разі, вони деякий час розмовляли, перш ніж Сонг Сі повернулася до свого офісу.
Лу Ган уже домовився про те, щоб помічник супроводжував Сонг Сі під час її майбутніх візитів до корпорації Сонг.
Коли Сонг Сі побачила Лу Гана, вона не могла не поцілувати його.
«Мій чоловік такий надійний».
Лу Ган з гордістю сказав: «Це правильно. Зараз залишилося лише підписати контракт».
У другій половині дня Мі Кілу нарешті прибув. Він з усмішкою підписав контракт із Сонг Ci.
Мі Кілу навмисне сказав: «Генеральний директор Сонг Сі, я шукатиму вас, якщо в майбутньому виникнуть проблеми».
"Без проблем." - Сонг Сі посміхнулася.
Сонг Хе теж посміхався. Він з ентузіазмом сказав: «Давайте всі разом повечеряємо. Що ви хочете їсти? Давайте і вибирай місце».
Мі Кілу не хотів витрачати час на Сонг Хе.
"Вибачте я зайнятий." - Сказавши це, він пішов.
Сонг Сі також досягла своєї мети і більше не могла турбуватися про дії.
«Я теж піду. Я маю забрати дітей».
Сонг Хе проводжав пару особисто, все ще відчуваючи піднесення.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...