Лу Суо опустив очі.
«Він намагається посіяти розбрат між нами? Наступного разу, коли ми зустрінемося, я подбаю про те, щоб він скотився зі сходів».
Оскільки Лу Суо не відповів, Лу Цзе припустив, що він заплутався.
«Маленький Суо, послухай мене. Не засмучуйся. У цій родині все ще є люди, які тебе люблять».
В очах Лу Суо не було й сліду емоцій. Він тихо слухав, гадаючи, що Лу Цзе скаже далі.
«Маленький Суо, син вбивці твоїх батьків, відвідує твою школу! Як Лу Ган міг це допустити? Навіть якби він дбав лише про Сонг Сі, він не повинен бути таким недбалим».
Лу Цзе звучав стурбовано.
Лу Суо був приголомшений. Він стиснув кулаки й запитав: «У якому класі він навчається?»
Лу Цзе відповів: «Другий курс, третій клас. Маленький Суо, я можу допомогти тобі перевестися у іншу школу. Просто скажи мені свої вподобання».
"Нема потреби."
Очі Лу Суо були холодними.
"Як його звуть? Крім того, як він виглядає?»
«Його звуть Су Сін, і він виглядає нормально. Маленький Суо, чому ти задаєш такі запитання? Не турбуй його і тримайся подалі. Адже його батько був убивцею. Береж сеибе, гаразд?»
Лу Суо спокійно сказав: «Добре».
Потім він поклав слухавку та пішов до класу Су Сін.
Лу Цзе ще мав що сказати, тому він знову подзвонив Лу Суо.
Проте Лу Суо не відповів.
«Я його налякав?» Думка Лу Цзе мала сенс, оскільки Лу Суо був ще молодий.
«Мені доводиться використовувати цей метод, оскільки Лу Суо дуже близький до Лу Гана. Я компенсую це йому в майбутньому».
Лу Цзе втішався.
Лу Суо піднявся сходами й підійшов до класу Су Сіна. Задні двері були відчинені. Раптом він почув, як хтось запитав: «Чому ти перейшов до нашої школи? Я чув, що твій батько вбивця. Це правда?"
Кілька хлопчиків оточували хлопця біля стіни.
"Відповідай мені. Скільки людей убив твій батько? Чому він їх убив? Що з тобою? Я впевнений, що ти теж зробив багато поганих вчинків».
«Поверніть мені мою книгу».
Хлопець звучав лагідно.
«Ти досі не відповів на мої запитання».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...