Частина 370-371

31 7 0
                                    

Сонг Сі хотіла лише ті акції, які належали Сонг Юджіну.

Незважаючи на це, це не мало значення. З точки зору Лу Гана, корпорація Song потрапила б до рук Сонг Ci. Це було лише питанням часу.

«Якщо я підштовхну Пан Сяохуей до краю пропасті, вона може зрештою зробити щось, що зашкодить Сонг Хе. Корпорація Song також стане лише оболонкою. Хе-хе».

Лу Ган посміхнувся: «Сонг Хе потрібно буде вирішувати ці проблеми самому. Це не матиме до нас жодного відношення. Усе це сталося через його власні неправильні рішення. Він заслуговує на покарання».

«Але тоді Сонг Пейхан легко вийде сухою».

«Не хвилюйся. Я не дозволю цьому статися. Зі мною поруч ти точно станеш переможцем».

Лу Ган звучав дуже впевнено.

Почувши ці слова, Сонг Сі відчула полегшення. Можливо, те, що Лу Ган був нарцисом, було прихованим благословенням. Вона взяла обличчя Лу Гана й поцілувала його.

«Мій чоловік такий чудовий».

Лу Ган усміхнувся і вщипнув її обличчя.

«Як я можу бути твоїм чоловіком, якщо я не чудовий?»

«Тоді я залишу це тобі, чоловіче».

Сонг Сі посміхнувся. - «Як ти збираєшся мені відплатити?»

Лу Ган скористався можливістю попросити про якісь пільги.

«Я вже віддала тобі своє тіло. Чого ти ще хочеш?»

Сонг Сі обійняла Лу Гана і вщипнула його за вухо.

Лу Ган нахилився ближче й прошепотів: «Цього вечора ти знову присвятиш мені своє життя».

«Лу Ган справді втрачає контроль над собою, коли займається сексом».

Сонг Сі засміялася. Згодом вона подзвонила Сонг Хе. Вона була готова здійснити свій великий план.


Коли Сонг Хе побачив, що Сонг Сі виявила ініціативу зателефонувати йому, він подумав: «Її серце нарешті пом'якшилося. Здається, вона готова помиритися».

Не гаючи часу, Сонг Хе відповів на дзвінок.

«Маленька Сі, ти все обміркувала? Ти готова повернутися додому?»

Сонг Сі одразу перейшла у акторський режим і почала ридати.

«Тату, я не піду додому. Скажи тітоньці Пан, що я не хочу акцій. Я теж не хочу тебе як батька. Будь ласка, я благаю її відпустити Юджіна і мене».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now