Частина 382-383

29 9 0
                                    

Лу Ган раптом усміхнувся. «Цікаво, чи знає Сонг Сі, що вона теж ніжна людина».

У будь-якому разі Лу Ган підбадьорив: «Удачі».

"Дякую тобі." - Сонг Сі засміявся.

«Мені потрібно багато працювати». З цією думкою Сонг Сі подзвонила Ян Хаорану й розповіла йому все.

Ян Хаоран погодився, що це була гарна можливість для Сонг Сі.

"Надайте це мені. Я поговорю з продюсером».

«Добре».

Ян Хаоран був професійним менеджером. Він негайно зв'язався з продюсером і почав обговорювати необхідні питання.

Сонг Сі продовжувала читати сценарії, оскільки у неї був вільний час.

***

Сонг Пейхан пішла з друзями в караоке і повернулася додому пізно ввечері. Як тільки вона відчинила двері, вона побачила Пан Сяохуей, яка плакала на дивані. Вона підійшла й запитала стурбованим тоном: «Мамо, що сталося?»

«Твій батько сповнений рішучості віддати твої акції цій стерві Сонг Сі! Він відмовився навіть повечеряти зі мною! Як він може бути таким жорстоким? Б'юся об заклад, що в нього на вулиці інша коханка. Якщо вона народить сина, ми точно втратимо все!».

Сонг Пейхан була шокована.

«Він хоче віддати мої акції Сонг Ci? Яке він має право це робити?»

Пан Сяохуей була розлючена.

«Точно так! Його активи належать нам, а не цій стерві!»

Сонг Пейхан сіла й скрипнула зубами.

«Мамо, давай припинимо говорити про Сонг Сі. Ти впевнена, що у нього є коханка?»

Сонг Пейхан була молодша за Сонг Сі. На той момент вона ще була студенткою університету. Сонг Хе обіцяв віддати їй десять відсотків акцій. Однак це станеться лише після того, як вона закінчить навчання і офіційно почне працювати в компанії.

Спочатку Пан Сяохуей не дуже заперечувала проти такої домовленості. Зрештою, Сонг Сі було вигнано, а Кон Чуюн мертва. Рано чи пізно весь спадок Сонг Хе дістанеться Сонг Пейхан. Тому не було потреби поспішати.

Неочікувано все різко змінилося. Сонг Сі вдалося повернути прихильність Сонг Хе.

Сонг Пейхай була настільки розлючена, що ледь не згризла собі нігті.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now