Сонг Сі отримала дзвінок від Чу І. Останній успішно пройшов проби на роль. Він був четвертим у головній ролі, але це не зіпсувало його настрою.
«Дозволь мені пригостити тебе».
"Гаразд."
Сонг Сі не заперечувала.
Чу І почувався дуже щасливим. Він також запросив своїх керівників.
«Я все ще маю подякувати брату Янгу. Саме він повідомив брата Ченя про цю роль. Тоді брат Чень розповів мені подробиці. Я радий, що маю таку можливість».
Через викид дофаміну Чу І багато говорив.
«Це все завдяки власним можливостям. Інакше вони б тебе не вибрали, — махнув рукою Ян Хаоран.
Брат Чень був чоловіком років тридцяти. Він носив пару окулярів.
«Брат Ян має рацію. Вірте в себе. Я теж довіряю тобі».
Ці слова трохи збентежили Чу І.
«Дякую, що дали мені шанс».
Сонг Сі посміхнулася, відчувши полегшення. Чу І був талановитим і працьовитим. Йому просто бракувало можливостей. Тому вона розуміла його хвилювання.
«Сонг Сі, давай тост. Завдяки тобі все стало можливим».
Сонг Сі не відмовилася, і вони разом цокнули келихами.
«Брате Чу, не забувай мене, коли станеш відомим. Ха-ха!»
Чу І потішили слова Сонг Сі.
«Я лише четвертий виконавець головної ролі».
Сонг Сі поставила чашку.
«Хто знає, як все обернеться».
Група балакала та сміялася, їдячи гарячий горщик.
Після їжі Сонг Сі пішла. Проте троє чоловіків продовжували пити.
Кілька днів потому вийшов ще один трейлер фільму «Поспішати за десять років». Сцени були красиві та добре відредаговані. Це підвищило популярність акторів.
Фанати були задоволені, а Сонг Сі була у гарному настрої.
***
Лу Суо сів на край ліжка, тримаючи в руках телефон. Він щойно завершив розмову з Лу Хунйоном. Як і раніше, Лу Хунйон сказав Лу Суо бути обережним з Лу Ганом і Сонг Сі. Важливо було захистити батьківську спадщину.
Телефонний дзвінок зіпсував настрій Лу Суо. Він хотів заклеїти рота Лу Хунйона.
Сонг Юджін сидів поруч із ним, схрестивши ноги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...