Наприкінці життя в голові Юй Сяоюе промайнуло багато спогадів. Час, коли вона зустріла бродячого кота під деревом, її молодість, коли вона їздила на велосипеді, і, нарешті, її батьки... Вона бачила, як вона яскраво стоїть у безмежному світлі, повільно піднімаючи руку, щоб привітати себе. Вона сказала: «До побачення, Юй Сяоюе».
До побачення, мамо й тато. До побачення, члени команди... — подумала Юй Сяоюе. Вона заплющила очі від небажання та полегшення, закінчивши своє молоде та блискуче життя.
Ще лунав акомпанемент серіалу, а сумний жіночий голос ще співав. Вона так сумно співала, плакала і скаржилася, ніби не хотіла, щоб це життя покинуло просто так.
Глядачі перед телевізорами розплакалися, дехто тихо зітхав, а дехто плакав.
Форум був заповнений повідомленнями «Юй Сяоюе». Поки люди зневажали її, їх пригнічували все більше і більше шанувальників, на яких вплинув серіал.
«Чому Юй Сяоюе мала померти? Вона була ще така молода. Я не можу цього прийняти... Сценарист, ти такий жорстокий. Ви вбили таку теплу людину...»
«Коли я подивилася першу серію, я подумала, що як тільки таємна місія буде завершена, вона нарешті зможе повернутися додому і возз'єднатися зі своїми батьками. Чому врешті-решт вона мала померти?»
«Я не можу не плакати, коли думаю про місіс Юй, яка все ще чекає, поки її донька прийде додому на обід».
«Злочинці дійсно заслуговують на смерть. Непросто бути поліцейським під прикриттям. Коли в цьому світі буде менше зла...?»
За мить "Юй Сяоюе" знову стала популярною. Майже кожен, хто дивився фільм, відчував жаль за життям цієї молодої та геніальної дівчини. Про сьогоднішній сюжет говорили у всьому місті. Момент, коли Юй Сяоюе пожертвувала собою після того, як стільки разів уникала небезпеки, і батьки, які все ще чекали на повернення своєї доньки додому, — це все, про що можна було говорити. Обговорення «Поліцейської історії» продовжувало зростати, і в день смерті Юй Сяоюе серіал став вірусним.
До цього Сонг Сі, сценарист, режисер, продюсер і навіть шанувальники Сонг Сі вважали, що цей серіал матиме хороший ефект і що персонаж Юй Сяоюе допоможе Сонг Сі приростити своє ім'я. Однак ніхто з них не очікував, що «Юй Сяоюе» буде настільки популярна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...