Се Чуан кивнув. - «Ми знайшли медичну картку в кабінеті на місці злочину. Старий Майстер насправді був хворий, і позавчора ввечері подзвонив своєму адвокату, щоб скласти заповіт. Він попросив його відвідати вечіркуз нагоди заручин молодого майстра Лу, щоб після неї вони могли обговорити зміст заповіту. Тому я думаю, що вбивця може боротися за майно».
Ді Чен сказав: «Якщо це так, ви можете спочатку усунути мене. Батько цінує чоловіків над жінками. Як єдиний син у сім'ї, мені немає вигоди вбивати свого батька».
«Те саме стосується мене, дружини господаря», — сказала Джи Юе.
Сонг Сі посміхнулася. - «Це може не обов'язково бути правдою».
!!
«Міс Сі, будь ласка, продовжуйте», — сказав Се Чуань після кількох пунктів.
Сонг Сі відповіла: «Ми з молодим майстром Лу обшукали кімнату мадам Джі та знайшли щоденник і записи... Отже, пані Джі, Третій молодий майстер є біологічним сином мого батька?»
Джи Юе байдуже відповіла: «Звичайно. Хоча раніше у мене був хлопець, це все в минулому».
«Цього не може бути», — сказав Лу Ган. - «Коли я сам шукав докази в кімнаті другої міс Сю Цінь, я побачив її щоденник, який вона писала коли була молодою. Там було написано: «сьогодні відбулася зміна водіїв». Дядько Ван, який зазвичай керує батьком, пропав. Я чула, як служниці обговорювали, що дядько Ван хотів знущатися над мачухою, і батько бачив його. Дядько Ван сказав, що мачуха спокусила його, а мачуха сказала, що дядько Ван знущався над нею. Батько зараз дуже злий». Відтоді в родині не було дядька Вана».
"Отже, я син старого Ванга по сусідству? " - Ді Чен був шокований.
Джи Юе безпорадно сказав: «Водій Ван справді нав'язався мені, але йому це не вдалося. Ти син старого майстра. Це той водій, який обмовив на мене. »
Друга молода міс додала: «Я чула про це, коли була молодою. Я пам'ятаю, як покоївка також сказала, що дядько Ван був хорошою людиною і завжди був ввічливим до дівчат, тому що в нього була сестра. Чому він раптом знущається над вами?»
Джи Юе посміхнулася. - «Це тому, що ми дійсно були парою раніше. Однак після того, як ми зібралися разом, Старий Майстер полюбив мене. Тому він затаїв образу і скористався відсутністю Старого Майстра, щоб зробити це зі мною».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...