Лу Гана дуже потішила драма родини Сонг. Після того, як вони сіли в машину, він з недовірою запитав: «У Сонг Пейхан взагалі є мозок?»
«Ні, і це наречена, яку ти вибрав».
«...»
Лу Ган був вдячний, що Сонг Сі замінила Сонг Пейхан. Інакше він міг вже померти від злості.
«Найрозумніше, що вона зробила, дозволила тобі вийти за мене заміж! Тим не менш, це було дурне рішення з її боку».
Сонг Сі засміялася.
«Сонг Хе, мабуть, дізнався про правду. Цікаво, як він почувається». — Думаєш, у нього від злості станеться крововилив у мозок?
«Якби ми тільки могли побачити його реакцію...»
На щастя, Сонг Сі вдалося побачити реакцію Сонг Хе.
Через три дні Сонг Хе і Сонг Пейхан були знайдені поліцією на покинутій фабриці. Викрадачі вже забрали гроші та втекли.
Сонг Хе та Сонг Пейхан отримали поранення, тому їх відправили до лікарні.
Сонг Сі купила кошик із фруктами та відвідала лікарню, почуваючись дуже бадьоро.
Сонг Хе розмовляв з поліцією. Він роздратовано сказав: «Негайно засудіть цю безчинну дочку до в'язниці! Найкраще, якщо вона залишиться там назавжди!»
Пан Сяохуей плакала збоку.
«Пейхан просто зробила помилку. Вона ще молода. Ти її біологічний батько. Як можна говорити такі речі?»
Сонг Хе вибухнув. - «Вона викрала мене!»
Сонг Сі слухала через двері.
«Вау, значить злочинець справді Сонг Пейхан!»
Сонг Сі штовхнула двері й увійшла із сумним виразом обличчя.
«Тату, ти в порядку?»
Сонг Хе був радий побачити Сонг Сі. Він взяв її за руку і зітхнув.
«Сонг Сі, твоя сестра — тварина!»
Сонг Сі з цікавістю запитала: «Що сталося? Як ви обоє зникли безвісти?»
Почувши слово «зникли», Сонг Хе спалахнув знову.
«Я не пропав безвісти. Сонг Пейхан найняла когось, щоб мене викрасти! Виховувати її – марнотратство!»
Сонг Сі була здивована. - «Справді?»
Сонг Хе пояснив: «Сонг Пейхан жахлива і дурна. У неї не було зв'язку, тому вона просто підійшла до гангстерів біля школи. Почувши два мільйони, гангстери відразу спокусилися. Коли вона надала їм мій розклад, вони викрали мене й запросили у неї викуп».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...