Сонг Ci запитала: «Маленький Суо плакав лише раз?»
Сонг Юджін кивнув. Він не міг сказати Сонг Сі, що Лу Суо хотів убити Су Сіна. Зрештою, це може її злякати. Хоча у Лу Суо було багато недоліків, він все одно був його милим молодшим братом. Їх сімейне життя було чудовим. Не було потреби його руйнувати.
«У нього майже не було сил і він виглядав млявим протягом останніх кількох днів. Проте я його вже вмовив. Тобі не потрібно хвилюватися».
Почувши це, Сонг Сі не втримався від сміху. Сонг Юджін був як дорослий.
«Юджін, ти неймовірний».
Незважаючи на це, Сонг Сі не могла не турбуватися про Лу Суо. Що, якби він щось зробив із Су Сіном? Його характер було надто важко передбачити.
Згідно з оригінальним сюжетом, Лу Суо був терплячою людиною, яка вічно таїла образу. Наприклад, він помстився «Сонг Ci» лише через десять років.
'Ні. У мене не повинно бути таких думок. Лу Суо помстився б за найменшу образу, але він не втягнув би невинного».
Сон Сі могла лише порадити Сонг Юджіну стежити за Лу Суо.
«Проводь з ним більше часу. Не дозволяй йому наближатися до Су Сіна».
"Я знаю."
Сонг Сі стурбовано запитала: «Маленький Суо робив ще щось?»
Сонг Юджін похитав головою.
"Ні. Він дуже слухняний».
На думку Сонг Юджіна, бій був виправданим і не потребував згадок.
Сонг Сі полегшено зітхнула.
«Продовжуй вмовляти його замість мене».
"Гаразд."
«Я докладу всіх зусиль, щоб домовитися про це». - Сонг Сі обіцяла.
«Добре».
Сонг Сі посміхнулася. - «Я також попрошу директора про відпустку».
«Це буде добре? Як ти можеш піти з роботи на півдорозі?»
«Це нормальна річ, коли людина стикається з проблемами. Крім того, я хочу супроводжувати тебе і маленького Суо».
"Розумію."
Сонг Юджін здогадався, що Лу Со буде дуже радий, якщо Сонг Сі повернеться.
Сонг Сі поцілувала Юдзіна через екран, перш ніж покласти трубку. Потім її вираз став потворним.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...