Дуже мало людей знали, що «Сонг Сі» погано ставився до Сонг Юджіна. Однією з них була Пан Сяохуей, і вона не могла витримати, щоб бачити, як Сонг Сі живе хорошим життям. Тому легко було здогадатися.
«Припини говорити про всі ці нісенітниці. Просто скажи мені, ти передаєш Сонг Юджіна чи ні?»
Сонг Танджун звучав дуже нетерпляче.
Сонг Сі засміялася.
«То ви прийшли до мене одразу після того, як почули, що Юджін зазнав насильства? Чому? Ви намагаєтеся щось виправити заради нього? Або це заради власного его та репутації? Моя мати сказала Юджіну, що ви померли. Скажіть, навіщо мамі таке говорити своїй дитині? Що ви з нею зробили? Ми майже не розмовляли, а ви вимагаєте опіки над Юджіном. Вам не здається це смішним? Чому ви думаєте, що я погоджуся?»
Коли згадали про його колишню дружину, Сонг Танджун відчув провину та роздратування. Правда полягала в тому, що він одружився на ній заради грошей. Його мотиви ніколи не були чистими. Неочікувано Конг Чуюн завагітніла! Сонг Танджун не хотів залишатися в цьому шлюбі. Тому він сказав Конг Чуюн зробити аборт і поспішно розлучився з нею.
Невдовзі після цього Сонг Танджун дізнався, що Конг Чуюн у поганому стані здоров'я. Якби вона зробила аборт, це було б смертельно. Сонг Танджун не був настільки бездушним, щоб змусити зробити аборт за таких обставин. Зрештою, він просто зник після завершення розлучення.
Сонг Танджун одружився повторно, але його дружина не змогла народити. Після довгих роздумів він згадав про Сонг Юджіна. Випадково з ним зв'язалася Пан Сяохуей.
«Жодна з цих справ не ваша справа. Це не змінює факту, що я батько Сонг Юджіна. Конг Чуюн мертва, тому я його єдиний опікун. Якщо ми підемо до суду, моя перемога гарантована».
Сонг Танджун був непохитним.
«Мені шкода. Моя мама сказала, що батько Сонг Юджіна помер. Я їй вірю. Ви повинні перестати прикидатися тим, ким ви не є!»
Сказавши це, Сонг Сі поклала слухавку.
Сонг Сі була готова битися за Сонг Юджіна.
«Мені потрібно більше розслідувати правду».
Сонг Сі вибачилася перед Конг Чуюн у своєму серці. Втручатись у чуже приватне життя було неправильно, але їй потрібно було захистити Юджіна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...