Лу Ган не зміг відмовитися від прохання Сонг Сі. Він кивнув і поклав на неї руки. Потім він повільно підвівся.
Незважаючи на всі зусилля, з якими Лу Ган намагався виглядати природньо, явно виникли певні труднощі.
Незважаючи на це, Сонг Сі була щаслива і схвильована. Вона продовжувала підтримувати Лу Гана обома руками. Усмішка на її обличчі стала ще більшою.
«Наша різниця у зрості дуже мила, чи не так?»
Сонг Сі продовжувала дивитися на Лу Гана. Вона не могла натішитися ним.
«Лу Ган, ти найкрасивіший чоловік на цій планеті».
Лу Ган засміявся.
Напруга, яку він відчував раніше, повністю зникла.
Лу Ган ніколи не хотів, щоб Сонг Сі бачив його в жалюгідному стані. Вже просто стояти, забирало у нього багато енергії. Крім того, він хвилювався, що вона буде сумувати через його стан.
На щастя, жодне з цих негативних почуттів не сталося. Натомість усмішка Сонг Сі була яскравішою, ніж будь-коли.
Лу Ган твердо підвівся й обійняв Сонг Сі. Він знав, що час обмежений, і не втрачав ні секунди.
«Нарешті я можу її як слід обійняти».
Якщо можливо, Лу Ган хотів стояти й тримати Сонг Сі назавжди.
Незважаючи на це, Сонг Сі була задоволена. Для неї ця ситуація вже була мрією.
«Я відчуваю себе найщасливішою людиною в цьому світі».
Лу Ган опустив голову. Поцілувавши Сонг Сі у вухо, він ніжно подув на нього.
Вуха Сонг Сі миттєво почервоніли.
Раптом тіло Лу Гана здригнулося. Він знову впав на ліжко. Оскільки Сонг Сі тримала його обома руками, вона теж впала.
Сонг Сі кліпала очима. Лу Ган не впав навмисно. Він щойно досяг своєї межі.
«Твої ноги ще не повністю відновилися, правда?»
Сонг Сі нарешті повернулася в реальність. «Я захопилася. Сьогодні Лу Ган все ще користувався своїм інвалідним візком. Очевидно, він не повністю одужав».
Лу Ган кивнув. Сонг Сі виглядала стурбованою, тому він поцілував її і ніжно сказав: «Не хвилюйся. Я потихеньку видужаю. Можливість встати вже є хорошим знаком. Я впевнений, що скоро зможу ходити, бігати та стрибати. Можливо, я навіть зможу нести тебе на спині. Ми всюди подорожуватимемо разом і робитимемо речі, як звичайні пари».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomantikСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...