Частина 482-483

25 5 0
                                    

«Добре». - Ці Юйчуань засміявся.

Протягом усієї цієї зустрічі Лу Цзе і Лу Хунчан були в поганому настрої. Коли вони повернулися в офіс Лу Цзе, Лу Хунчан загубив його і почав трощити речі.

«Мій третій брат справді поганий. Він хоче, щоб Ці Юйчуань зайняв владу? У його снах!»

Лу Цзе нахмурився. Він відчував, що все не так просто.

«Корпорація Лі явно відмовилася працювати з корпорацією Лу. Але тепер вони готові підписати контракт із Ці Юйчуанем. Що відбувається? Вони дивляться на мене зверхньо? Або Ці Юйчуань дав щось непереборне? Що це взагалі може бути?»

Пам'ятаючи про це, Лу Цзе зателефонував своєму секретарю і сказав: «Попроси Ці Юйчуаня прийти».

Ці Юйчуань не прийшов. Натомість це був Лу Хунйон.

Лу Цзе здогадався, що хотів сказати Лу Хунйон. Оскільки йому було ніяково, він намагався відсунути відповідальність.

«Дядьку, коли я спілкувався з корпорацією Лі, вони були категоричні, що не хочуть з нами працювати! Я підозрюю, що Ці Юйчуань використовує підступний метод..."

Лу Хунйн нахмурився і сказав: «Що ти кажеш? Просто визнай, що ти не такій хороший, як він. Ти повинен віддавати перевагу добробуту Lu Corporation, а не своїм почуттям. Якщо щось сталося до угоди, не звинувачуй мене в тому, що я тебе запідозрив».

Лу Цзе був шокований.

«Дядьку, ти справді так про мене думаєш?»

Лу Хунчан також розгнівався

«Старший брате, як ти можеш говорити такі речі? Лу Цзе надзвичайно лояльний до Lu Corporation. Він навіть став керувати заради Лу Гана».

«Я вірю в Лу Цзе, але я не хочу, щоб він бився з нашим третім братом і спричинив страждання компанії!»

«Це проблема нашого третього брата. Чому кожному дозволено бути генеральним менеджером, але не Лу Цзе?»

Обличчя Лу Хунчана було дуже темним.

«Припиніть цю непотрібну суперечку. Ми всі брати. Крім того, я ще не призначив Ці Юйчуаня генеральним директором».

«Наш третій брат не здасться. Це зашкодило нашим стосункам. Ви повинні його контролювати».

"Я знаю."

Щойно Лу Хунйон закінчив говорити, у двері постукали.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now