«З точки зору особистості, маленький Суо справді більше підходить для акторського шляху, ніж Юджін. Він більш жвавий і має кращі навички спілкування з людьми».
Режисер Чен аналізував об'єктивно.
Сонг Сі обернулася, щоб поглянути на Лу Суо, який розмовляв з Лу Ганом, опустивши голову. Його маленьке тіло було пухкеньким, як сніжна куля. Оскільки він ще такий молодий, не було поспіху.
"Ми побачимо. Якщо він дійсно хоче бути актором, я обов'язково з вами зв'яжуся». - Сонг Сі посміхнувся директору Ченю.
«Добре», — сказав він. Після завершення зйомок у селі режисер Чень оголосив, що він поїде наступного дня та повернеться до попереднього міста, щоб продовжити зйомки інших сцен.
Тієї ночі, коли Сонг Сі пакувала свій багаж, вона побачила, як Лу Суо тихенько відчинив двері й засунув голову.
Сонг Сі подивилася на його обережний вираз обличчя й усміхнулася. "Що не так? Тобі щось потрібно?»
Лу Суо кивнув і зайшов. Заклавши руки за спину, він підійшов до Сонг Сі та буркотливо сказав: «Мамо, у мене є для тебе подарунок».
Сонг Сі вже смутно здогадувалася, що це таке. Однак вона вдала розгубленість, хоча була трохи схвильована і щаслива. - «Який подарунок ти хочеш мені зробити?»
«Спочатку закрий очі, мамо». - Лу Суо жестом показав Сонг Сі.
Сонг Сі негайно погодилася і закрила очі.
«Дай мені руку», — сказав Лу Суо.
Сонг Сі простягла руку й подумала про те, як Лу Суо продемонстрував, що закриває очі. Чим більше вона думала про це, тим милішим він виглядав. Не дивно, що він був людським дитинчам. Він був милим, як би вона на нього не дивилася.
Лу Суо дістав із кишені банківську картку. Він попросив Лу Гана про це, оскільки інша половина акторської зарплати Лу Суо була на ній. Він поклав банківську картку у руку Сонг Сі і ніжно сказав: «Мамо, ти можеш відкрити очі».
Сонг Сі відкрила очі й побачила в своїй руці банківську картку. Її обличчя миттєво розпливлося в посмішці, і вона щасливо подивилася на Лу Суо. Однак вона навмисно передражнила його і сказала: «Що це?»
Лу Суо гордо надув груди й поплескав по них: «Це половина моєї зарплатні, я віддаю її тобі. Візьми це як кишенькові гроші і витрачай як завгодно». Він був як маленький дорослий.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...