Частина 639-640

17 2 1
                                    

Саме тоді, коли Сонг Сі активно вела роуд-шоу, вона почула, як Ян Хаоран згадав, що вона знову в тренді. Цього разу це сталося тому, що Фу Ціньцінь отримала нагороду та публічно висловила свою подяку Сонг Сі.

Сонг Сі дістала телефон і натиснула на новини. Це була церемонія вручення музичних нагород наприкінці року, і Фу Ціньцінь стала найкращим новим виконавцем за свій альбом «The Brightest Star in the Crowd». На церемонії нагородження вона згадала Сонг Сі у своїй промові.

На відео Фу Ціньцінь була яскраво одягнена. На ній була винно-червона сукня з трохи довгим кучерявим волоссям і блискучою діамантовою шпилькою біля вуха. Вона була як розквітла троянда. При цьому вона була найяскравішою зіркою в натовпі. Вона подякувала своїм шанувальникам, організаторам, суддям і навіть своєму продюсеру. Нарешті, вона подякувала Сонг Сі, яку найбільше хвалила.

«У цей час минулого року я не була співачкою. Я була невідомою акторкою – Ні, статистом. Мої акторські здібності були жахливі. Навіть у мене боліла б голова за режисера, який мав мене керувати. Я багато вибачалася перед ними і тренувалася без зупинки наодинці. Все-таки я не могла діяти добре. Я думала, що працювала достатньо, то чому не могла? Чому я постійно тягнула інших вниз?

«Я почала сумніватися і зневажати себе. Звичайно, я теж не думала, що я актор. Я відчувала, що, можливо, не підходжу для акторської кар'єри, тож обговорила це зі своїм менеджером у той час і сподівалася, що зможу співати. Я подумала, що, можливо, у мене є якийсь талант до співу. Проте, як я його не благала, він сказав, що ні. Він сказав, що акторство — мій єдиний шлях. Я могла лише продовжувати отримувати відмову та вибачатися перед акторами та режисерами, яких я затягнула.

«У той час я була у темному місці, не могла дихати. Тоді я зустріла Сонг Сі. Саме вона повірила в мене і рішуче сказала мені слідувати своїй мрії співати. Вона просила мене співати з упевненістю та йти зручним для мене шляхом. У цьому сенсі вона мені дуже допомогла. Вона є причиною, чому я навіть маю можливість стояти тут. Я дуже вдячна Сонг Сі. У майбутньому я продовжуватиму наполегливо працювати над створенням пісень ще вищої якості. Я сподіваюся, що кожен зможе повірити в себе і сміливо рухатися вперед».

Промова Фу Ціньцінь була дуже емоційною та резонансною. Багато людей, які дивилися відео, не могли не поставити себе на її місце і відчували змішані почуття.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now