Лу Суо ніколи не втрачав самовладання перед Лу Ганом. Єдине, про що він дбав, — це щастя Лу Гана.
З моменту появи Су Сіна Лу Суо відчував біль. Навіть тоді він нічого не сказав Лу Гану і намагався це терпіти.
Лу Ган зітхнув. Його серце продовжувало боліти. Іноді йому хотілося, щоб Лу Суо не був таким розумним.
«Сер, ваша страва готова».
Мері постукала в двері кабінету.
Лу Ган кивнув і пішов униз їсти.
Лу Суо вже сидів за обіднім столом. Він, як завжди, весело лепетав. Це зробило їдальню дуже жвавою. Поки він був поруч, ніякої незручної тиші не було б.
Лу Ган уважно слухав Лу Суо. Час від часу він відповідав і кивав.
Після їжі вони разом піднялися нагору.
Лу Суо попрямував до кімнати Сонг Юджіна. Як завжди, вони разом робили домашнє завдання.
Раптом Лу Ган покликав Лу Суо.
«Ходімо до твоєї спальні. Я маю тобі дещо сказати».
Сказавши це, Лу Ган повернувся до Сонг Юджіна й усміхнувся.
«Юджін, я відішлю його тобі, коли закінчу говорити».
Сонг Юджін кивнув. Він увійшов до кімнати і залишив їх самих.
Лу Суо пішов за Лу Ганом у свою спальню. Він запитав здивованим тоном: «Тату, про що ти хотів поговорити?»
Якусь мить Лу Ган замовк. Він хотів втішити Лу Суо, але не знав, як це зробити.
Лу Ган довго думав про себе. Він ніс Лу Суо і дивився на нього з ніжним виразом.
Лу Суо ще більше розгубився.
«Чому він дивиться на мене, нічого не кажучи?»
Нарешті Лу Ган запитав: «Ти зустрічав Су Сіна, правда?»
Лу Суо на мить був приголомшений.
«Сонг Сі сказала йому?»
Лу Суо скривив губи, почуваючись трохи нещасним. Він не звинувачував Сонг Сі, але він справді не хотів, щоб Лу Ган дізнався.
Лу Ган помітив дрібні рухи Лу Суо. Він пояснив: «Твоя мати сказала мені. Вона знала, що ти не хочеш, щоб я знав, але боялася, що ми опинимося в небезпеці».
«Небезпека?»
Лу Суо звучав стурбовано.
«Тепер, коли я знаю, ми будемо в безпеці».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...