Трохи погравши, Сяо Лі перестав їх переслідувати. Натомість він дістав фотоапарат і почав їх фотографувати.
Коли Сонг Сі побачила, що камера Сяо Лі спрямована на Сонг Юджіна, вона швидко підняла руку, щоб показати два кролячі вуха за головою Сонг Юджіна.
Сонг Юджін, здавалося, відчув це і негайно повернувся, щоб подивитися на неї. Однак затвор камери вже спрацював, і його маленькі кролячі вуха відпали, залишившись лише вишуканий боковий профіль маленького кролика.
Сонг Юджін втратив дар мови.
Після гри в машинки вони пішли грати в інші ігри, поки не побачили будинок з привидами.
Лу Суо був дуже сміливим. Він показав на будинок із привидами та сказав: «Я хочу зіграти у це!»
Сонг Сі втратила дар мови. Вона мовчки подивилася на Сонг Юджіна, сподіваючись почути відмову. - «Юджін, ти теж хочеш пограти?»
Сонг Юджін подивився на знак і спокійно сказав: «Ми з Лу Со не можемо зайти».
Місце мало вікове обмеження.
Коли Сонг Сі збиралася сказати, що не грає, вона почула, як Сяо Лі з ентузіазмом сказав: «Пане, ви можете взяти пані пограти. Я допоможу доглядати за дітьми».
Це був будинок з привидами! Священна земля для пар! Незалежно від того, на якій відстані вони були, коли вони входили, вони точно обіймалися б, коли виходили! Це так пасувало їхньому Молодому Майстру та Молодій Пані!
Лу Ган обернувся, щоб поглянути на Сонг Сі. - "Так? Хочеш подивитись?»
Сонг Сі посміхнулася. «Я подбаю про дітей. Ви заходите разом із Сяо Лі».
Сяо Лі швидко похитав головою. Вони з Юним Майстром не були парою. Було б марною тратою атмосфери будинку з привидами, якби вони зайшли разом!
«Сонг Сі, ти боїшся?» - Лу Ган підняв брови.
«Ти думаєш, я цього боюся?» Сонг Сі засміялася.
«Тоді ходімо». - Лу Ган кивнув.
Сонг Сі втратила дар мови. Добре. Вона боялася. Вона глибоко вдихнула й швидко обійняла Сонг Юджіна та Лу Суо, тримаючи в кожній руці дитину. Вона твердо сказала: «Ми з моїми дітьми не можемо бути окремо навіть на мить! Діти занадто маленькі. Я повинна бути поруч з ними весь час, коли вони виходять грати».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...