Частина 410-411

27 6 0
                                    

Інь Цзюлін помітила, що Сонг Сі витріщився на неї.

«Сестро Сонг Сі, щось не так?»

"Нічого."

Сонг Сі опустила голову. Вона могла здогадатися, чому Фу Ціньцінь покінчила життя самогубством.

Проте все змінилося. Інь Цзюлін вже покинула Лінь Чена. Слід було уникнути її темної долі.

Фу Момо також не зазнала би фази відчаю. У цей момент оригінального сюжету Фу Момо зустріла Сонг Юджіна. Вона думала, що він її порятунок. Тому вона вперто переслідувала його.

Сонг Сі відчувала, що долі всіх уже влаштовані. Спочатку вона не могла зрозуміти, чому переселилася. Тепер це здавалося шансом загладити шкоду. Можливо, вона не зможе змінити світ, але життя тих, кому вона допомогла, значно покращилося.

«Якщо Фу Ціньцінь не покінчила життя самогубством, я вірю, що Лу Ган теж не помре раніше!»

Сонг Ці запитала: «Відтепер ти хочеш, щоб тебе називали Інь Цзюлін або Фу Ціньцінь?»

«Фу Ціньцінь буде добре. Я терпіти не можу свою попередню компанію, тому я не хочу використовувати сценічний псевдонім, який вони мені дали».

«Добре».

«До речі, що мені робити з цим фільмом?»

Сонг Сі деякий час подумала, перш ніж сказати: «Це залежить від директора Ляна: він дозволить вам закінчити зйомки чи візьме когось іншого? Ви більше не художник генерального директора Ву, тому ви не можете продовжувати використовувати його ресурси. як щодо цього? Я запропоную директору Ляну дозволити тобі співати для пісень  цієї драми».

Фу Ціньцінь була приємно здивована.

«Чи погодиться директор Лян?»

«Спробуйте записати пісню для директора Ляна. Так йому буде легше прийняти рішення».

Фу Ціньцінь не заперечувала.

«Я не повинна бути тут, якщо мене замінить хтось інший. Це тільки зробить речі незручними. Я спочатку піду додому, гаразд?» - Фу Ціньцінь додала: - «Я також маю необхідне обладнання, щоб записати пісню вдома».

"Звучить добре." - кивнула  Сонг Сі.

"Дякую тобі."

"Ласкаво прошу."

Сонг Сі подивилася на посмішку на обличчі Фу Ціньцінь. Це було жваво і красиво. На неї чекало світле майбутнє.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now