Сонг Танджун не знав номера Лу Гана і просто проігнорував його дзвінок. Проте Лу Ган продовжував дзвонити, і він нарешті підняв трубку.
«Хто ти, в біса?! Чому ти постійно мені дзвониш?!»
Сонг Танджун був роздратований і злий через те, що його проекти розвитку зіткнулися з проблемою. Двоє його партнерів відмовилися від своїх слів і відмовилися підписувати контракти. Він намагався їх переконати, але марно. Більше того, він не отримав дзвінка Сонг Сі з того часу.
«Я Лу Ган».
Почувши це, Сонг Танджун одразу заспокоївся. Він усміхнувся, і його тон став дружнім.
«Генеральний директор Лу? Чому ви дзвоните мені? Вибачте за раніше. Я не знав, що це ви».
Лу Ган відразу перейшов до суті: «Загалом я дав вам три «подарунки». Вам подобаються?"
«Подарунки?»
Сонг Танджун був розгублений. Незважаючи на це, він із вдячністю сказав: «Генеральний директор Лу, ви надто добрий».
Як такий ідіот міг бути біологічним батьком Сон Юджіна? - подумавши посміхнувся Лу Ган.
"Містер Сонг, ви справді такий наївний? Ви вже багато років у світі бізнесу. Ви навіть не можете впізнати таку просту пастку? Ви покидьок, який готовий на все заради багатьох, навіть на крадіжку чужих дітей».
Посмішка на обличчі Сонг Танджуна миттєво зникла.
Лу Ган холодно сказав: «Ви боретеся зі мною за опіку над Юджіном. Ви коли-небудь дивилися в дзеркало? Ви вважаєте себе гідним? Я вас попереджаю. Якщо ви колись знову з'явитеся перед Юджіном і Сонг Сі, я зруйную вашу кар'єру. Сподіваюся, ви готові до банкрутства».
Сонг Танджун хвилювався,
«Ви не можеш цього робити! Генеральний директор Лу, я біологічний батько Сонг Юджіна!»
«Я вражений. Ви все ще смієте казати, що ви біологічний батько Юджіна?»
Лу Ган продовжив: «Ви отримали недостатньо подарунків? Не хвилюйтеся, я приготую ще».
"Ні! Я розумію. Я більше ніколи не буду турбувати Юджіна та Сонг Сі».
«Добре, що ви це усвідомили. Я не дуже терплячий чоловік. А тепер зникни».
Сонг Танджун зміг лише проковтнути гіркоту і з великими труднощами сказав: «Добре».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...