Сонг Сі також від усього серця молилася, щоб фільм отримав свою первісну честь. Для цього Цянь Ву та Сонг Сі були дуже щирі. Після піднесення пахощів вони вклонилися під стандартним кутом 90 градусів.
Після відвідування церемонії відкриття, актори були готові приступити до зачіски та макіяжу.
Усім акторам, за винятком Сонг Сі, яка була обрана перед прослуховуванням, потрібно було лише мати грим, який було погоджено під час їхнього вибору. Оскільки Сонг Сі ніколи не робила екранні тести для фільму, вона, природно, ніколи не пробувала макіяж свого персонажа. Це був би її перший раз.
Цянь Ву пішов углиб села, щоб подивитися, у що одягнені вісімнадцятирічні дівчата. Згідно з їхніми стандартами одягу, він купив кілька комплектів одягу, який би носила Чень Гуйхуа, деякі з яких були навіть навмисно зношені. Якби не той факт, що він боявся, що Сонг Сі не звикла носити старий одяг, він відразу купив би його у селян.
«Передягнись у цей комплект одягу», — сказав Цянь Ву Сонг Сі.
Сонг Сі зрозуміла, що це дешева біла футболка та джинси, а також пара парусинових черевиків. Джинси випрали до білого, а парусинові черевики, здавалося, багато разів чистили щіткою. На щастя, вони були чисті. З першого погляду було видно, що власник докладав усіх зусиль, щоб зберегти свою чистоту та гідність.
Сонг Сі вийшла, коли перевдяглася. Цянь Ву подивився на її волосся й торкнувся свого підборіддя. Її волосся було недовгим, тому вона зав'язала його в низький хвіст.
Цянь Ву якийсь час розглядав її.
«Крім того, що ваша шкіра трохи бліда, все інше в порядку. Однак Чень Гуйхуа завжди була хорошим учнем, і виглядати бідним елітним ученим завжди було метою».
Сонг Сі подивилася на себе в дзеркало. Вона виглядала так само, як завжди. Вона ніби повернулася до своїх університетських часів. Вона подивилася на директора.
"Це воно?"
"Що ще?" - Цянь Ву посміхнувся.
Чень Гуйхуа була студентом. Вона завжди вчилася і ніколи не займалася сільським господарством. Якщо б вона виглядала потворно, це виглядало б фальшиво.
Сонг Сі прийняла його слова. Зрештою, у сценарії також говорилося, що Чень Гуйхуа була досить гарна. Інакше вона не змогла б знайти собі в чоловіка столяра. У той час люди з навичками були заможними в суспільстві з хорошим сімейним походженням.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...