Частина 637-638

18 3 0
                                    

Сонг Юджін повернув голову, щоб подивитися у вікно, його вуха трохи почервоніли.

Сонг Сі засміялася й опустила голову, щоб подивитися на Лу Суо, який також сміявся, викрививши очі. Сонг Сі підняла руку й постукала його маленький ніс, перш ніж простягнути руку, щоб потерти маленьку голівку Сонг Юджіна. Вона була задоволена, побачивши, що вуха Сонг Юджіна почервоніли ще більше. Двоє її дітей були такими милими.

У цей момент вона зрозуміла, як чудово мати дім! Депресія від фільму, здавалося, розсіялася за одну ніч.

У сімейній резиденції Лу, Лу Ган сидів на дивані, коли почув галас. Він підняв голову й побачив Сонг Сі, що заходила з двома дорогоцінними немовлятами. Позаду неї Чжан Хуан допомагав їй з багажем.

Коли він побачив Чжан Хуана, він згадав, що після того, як семестр закінчиться і він буде впевнений, що Лу Суо та Сонг Юджін не будуть у небезпеці, Чжан Хуан піде, щоб зайнятися іншими справами. Щотижня він зустрічався з двома дітьми під час уроку бойових мистецтв. Хоча двоє дітей ще не знали про це, Лу Ган уже почав шукати для них нового водія.

Сонг Сі спочатку хотіла попросити Чжан Хуана залишитися на вечерю, але він відмовив їй. 

"Наступного разу. Я не хочу заважати вашому сімейному возз'єднанню».

 Закінчивши говорити, він натяково оцінив Сонг Сі та Лу Гана. Він лукаво посміхнувся, перш ніж повернутись, щоб піти.

Сонг Сі була трохи збентежена його поглядом. Вона мовчки подивилася на Лу Гана, потім відвела погляд, коли зустріла його погляд. Ця людина завжди була такою безсоромною перед іншими.

Лу Ган посміхнувся. Вона все ще була така сором'язлива.

Він підняв багаж Сонг Сі і сказав: «Заходь. Я спочатку покладу твій багаж».

Сонг Сі кивнула і подивилася на двох дітей. У всякому разі, вона відмовилася дивитися на нього.

Лу Ган примружив очі й злобно посміхнувся.

По дорозі Сонг Сі уникала погляду Лу Гана.

Лу Ган дивився на неї, а вона дивилася деінде. Коли Лу Ган переставав дивитися на неї, вона крадькома поглядала на Лу Гана.

Лу Ган знав, що вона дивиться на нього, але нічого не сказав і просто стежив за її поглядом.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now