Лу Ган заспокоїв свого друга: «Я знаю. Не хвилюйся».
«Добре. До речі, де Сонг Сі? Чому вона не пішла з тобою?»
«Вона пішла на зйомки».
Хуан Хао був шокований.
Зважаючи на особистість Сонг Сі, вона б не пішла, якби знала про поточну ситуацію Лу Гана.
"Ви не сказали їй, що знайшли?"
Лу Ган спокійно сказав: «Немає потреби втягувати її в цей безлад».
«Але, чи не вона вам найбільше потрібна в цей момент?»
"Звичайно, ні."
Лу Ган завжди був гордим і зарозумілим. Крім того, він не хотів наражати на небезпеку життя Сонг Сі. Його родина заслуговувала на мирне життя.
Хуан Хао давно знав Лу Гана. Природно, він розумів його характер.
«Якщо Сонг Сі дізнається, вона захоче бути поруч».
«Я розповім їй усе, коли все закінчиться».
Хуан Хао нахмурився.
«Я не згоден з вашим способом мислення. Як подружня пара, ви обидва повинні разом зустрічати щастя та труднощі. Це те, що зміцнює стосунки».
«Я розумію, про що ти. Але я не хочу, щоб випадок мого брата повторився. Сонг Сі не потрібно проходити через усе це. Якщо вона постраждає, я ніколи собі не пробачу».
Лу Ган також знав, що Сонг Сі захоче бути поруч з ним. Незважаючи на це, він не міг винести думки про те, щоб ризикувати її життям.
«Але якщо вона не знає, як вона має захистити себе?»
«Не хвилюйся. Сонг Сі розумна. Вона вже підозрює мого батька і завжди обережна. Крім того, я призначив їй охорону. Що стосується Ці Юйчуаня, то я вже найняв людей, щоб стежити за ним. Я знаю кожен його рух. Я ні в якому разі не дозволю йому зв'язатися з Сонг Сі».
Лу Ган подивився на Хуан Хао.
«Ваші слова не неправильні, але я просто не можу змусити себе це зробити».
Хуан Хао безпорадно кивнув.
Лу Ган завжди був жорстоким і хоробрим чоловіком. Він завжди ставив себе перед своїми близькими.
«Я сподіваюся, що Сонг Сі зрозуміє, коли дізнається».
Хуан Хао подивився на файл у своїй руці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...