Частина 537-538

25 4 0
                                    

Минув майже рік, як Лу Суо востаннє бачив своїх батьків. Їхні посмішки закарбувалися в його пам'яті.

«Вони більше ніколи не будуть мене гладити по голові і  хвалити...»

Лу Суо ще раз погортав альбом. Він не міг не поцілувати фотографії Лу Хена і Фан Руй. У цей момент його очі були трохи вологі.

Лу Ган розповів Сонг Юджіну про їхній візит до могили.

"Гаразд." - Сонг Юджін, як завжди, був спокійний.

Лу Ган м'яко сказав: «Шкода, що ти ніколи з ними не зустрічався. Їм би ти дуже сподобався».

Сонг Юджін кивнув.

Тим часом Сонг Сі пішла переодягнутися. Вона обрала звичайну білу сорочку та джинси. Адже яскраві кольори були недоречні для такого випадку.

Невдовзі сім'я з чотирьох осіб вирушила в дорогу.

Це був би третій візит Сонг Сі на могилу Лу Хена.

Сім'я з чотирьох осіб піднялася довгими сходами до могил Лу Хена і Фан Жуя.

Лу Хен виглядав дуже красиво на фото. Насправді він нагадував Лу Гана. Обидва вони були зрілими й елегантними.

Лу Ган подивився на брата.

«Брате, це моя дружина. Її ім'я Сонг Сі. Я не познайомив вас з нею раніше. У всякому разі, я все ще винен їй весільну церемонію. Я пригощу вас вином, коли прийде час».

Сонг Сі почувалася трохи збентежено.

«Старший брате, я Сонг Сі. не хвилюйся Я добре подбаю про Лу Гана і Лу Суо».

Лу Ган лише хотів познайомити Сонг Сі з Лу Хеном. Закінчивши, він відтягнув Сонг Сі та Сонг Юджіна вбік.

«Давайте дамо маленькому Суо трохи часу».

Це був перший раз, коли Лу Суо відвідав могили Лу Хена та Фан Жуя.

Лу Суо подивився на фотографії своїх батьків, і на його очах навернулися сльози. Він скрикнув тихим голосом: «Тату... Мамо...»

Прохолодний вітер повз.

Лу Суо підійшов до надгробків своїх батьків і торкнувся фотографій.

«У дядька ноги одужали. Тепер він може встати і ходити, як і раніше. Крім того, він одружений. Тітонька Сонг дуже добра до нас. Вони закохана пара, тому не переживайте».

Лу Суо продовжив: «Тепер у мене є старший брат. Він досить тихий і холодний, але ставиться до мене дуже добре. Він знає, як мене вмовити, і зберігає мої таємниці. Крім того, він навчає мене. На останніх іспитах я отримав друге місце. Учитель дав мені сертифікат, і тітонька Сонг повісила його на стіну. До речі, я змінив школу. Скоро я піду в другий клас. Я наймолодший у своєму класі, але й найрозумніший. Ви обоє були б такі горді...»

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now