Частина 583-584

21 3 0
                                    

Сонг Сі пирхнула й вишкірила зуби. 

«Даю тобі знати, що я надзвичайно жорстока!»

Лу Ган, потішившись її поглядом, міцно обійняв її. Як би він на неї не дивився, його дружина була чарівною.


Тієї ночі родина з чотирьох осіб знову спала разом.


Коли вони повернулися до міста, як і обіцяв, директор Чень подарував Лу Суо величезний торт. Лу Суо був найщасливішим, коли їв під час перегляду фільму Сонг Сі та інших. У них із Сонг Юджіном було небагато сцен, і всі вони були відстняті. Однак група Сонг Сі не була такою. На щастя, оскільки вони ще були на літніх канікулах і Лу Ган не був надто зайнятий, вони не поспішали повертатися.


У середині серпня Сон Сі нарешті закінчила зйомки фільму, і діти збиралися йти до школи.

Коли зйомки закінчилися, Сонг Сі пішла шукати режисера Чена. Вона дістала пісню, написану Фу Ціньцінь, і запитала, чи можна її використати як інтерлюдію до фільму. Хоча директор Чень уже найняв професійну музичну команду, коли він почув голос Фу Ціньцінь, його серце забилося. Її голос був чистий, а мелодія весела.

«Це твій друг?» Директор Чень подивився на Сонг Сі.

Сонг Сі кивнула. "Це вірно. Я познайомилася з нею під час зйомок драматичного серіалу. Вона знала, що я знімаюся в цьому фільмі, і написала для мене кілька пісень. Вона сказала, що якщо виробничій групі це сподобається, вона дозволить нам використовувати їх безкоштовно».

Режисер Чень одразу ж ніяково сказав: «Справді? Такий гарний голос, і вона нічого не бере з нас?»

«Вона ще не така відома, тому не зможе багато заробити, навіть якщо запропонує ціну. Краще зроби їй послугу. Якщо цей фільм стане популярним, її статус також підвищиться». 

Такою була думка Сонг Сі. Зрештою, якби Фу Ціньцінь заробляла гроші, вона б теж заробляла. Крім того, вона була дуже впевнена у Фу Ціньцінь.

Директор Чень злегка кивнув, вислухавши міркування Сонг Сі. Однак, знаючи, що інша сторона не відома, він не хотів використовувати її. Життя іншої сторони, ймовірно, було середнім, тому він попросив Сонг Сі обговорити ціну з музичним керівником.

Сонг Сі подумала про це і вирішила не відкидати добрі наміри директора Ченя. Після обговорення ціни з музичним керівником вона швидко надіслала смс-повідомлення Фу Ціньцінь з гарною новиною.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now