Частина 335-336

32 8 0
                                    

Сонг Сі ліниво сказала: «Дозвольте мені прояснити це. Я не хочу акцій родини Сонг. Лу Ган попросив про це лише тому, що мій батько сказав, що він піклується про мене».

Пан Сяохуей скрипнула зубами.

«Скажи Лу Гану, щоб не втручався в справи нашої сім'ї».

«Звичайно. Тоді він не матиме нічого спільного з родиною Сонг у майбутньому».

Сонг Сі невимушено сперлася на ліжко.

Пан Сяохуей посміхнулася: «Сонг Сі, не забувай, що ти вийшла за Лу Ган лише через мене та Пейхан. Інакше ти б досі жила на вулиці. Мало того, що ти невдячна,  але ще й намагаєшся відібрати у сестри частку. Яка змія! Якщо ти будеш так поводитися, я скажу Лу Гану правду. Ти просто використовуєш його заради грошей!»

Сонг Сі зітхнула.

«Сподіваюся, ви обговорили це з моїм батьком. Якщо ви обидва почнете сваритися, це буде так незручно».

«Ти використовуєш свого батька, щоб погрожувати мені? Ти так відчайдушно прагнеш отримати акції родини Сонг?»

Пан Сяохуей міцно стиснула телефон.

«Я вже казала тобі, що я цього не хочу. Лу Ган просто наполягав. Ви не можете мене  зрозуміти?»

«Сонг Сі, ти пошкодуєш про це!»

Пан Сяохуей поклала слухавку. Вона була розлючена.

Незабаром після цього до неї підійшов Сонг Хе.

«Я прийняв рішення. Я віддам половину акцій Пейхан Сонг Сі. Таким чином ми можемо підтримувати зв'язок. Лу Ган дасть нам більше можливостей у майбутньому. Крім того, Сонг Сі зараз є генеральним менеджером Sunlight Media. Ми можемо скористатися цим. Це не втрата».

Пан Сяохуей відмовлялася. - "Я не дозволю цьому статися!"

«Тоді ти хочеш, щоб я віддав свої акції Сонг Сі?»

 Вираз обличчя Сонг Хе закис.

«Це єдине правильне рішення. Крім того, ці акції спочатку були моїми!»

Пан Сяохуей підвелася і крикнула: «Хіба тебе не хвилюють почуття Пейхан?! Вона твоя дочка!»

«У майбутньому я планую віддати компанію Пейхан. Розробка цього зараз піде їй тільки на користь. Ти не можеш зрозуміти таку просту логіку?»

Незважаючи на це, Сонг Хе не планував передавати свою компанію Сонг Пейхан. Так чи інакше, він хотів сина.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now