Сонг Сі залишалася спокійною.
«Лін Чен, я попереджаю. Не провокуйте мене!»
Сказавши це, вона звернулася до Ян Хаорана.
«Супроводжуй Цзюлін. Займися розірванням її контракту».
«Добре».
Ян Хаоран жестом попросив Сунь Цінь викликати охорону.
Лінь Чен був достатньо розумний, щоб не робити більшої сцени. Він просто вказав на Ян Хаорана і сказав: «Ви збираєтеся мати справу з розірванням її контракту? Добре. Давай. Подивимося, чи зможете ви заплатити штраф!»
Ян Хаоран проігнорував його та підійшов до Сонг Сі. Вони перекинулися кількома словами.
Сонг Сі кивнула.
«Така людина, як він, не підходить для керівника. Якщо можливо, попросіть його начальника звільнити його».
"Так."
Нарешті Ян Хаоран подивився на Лінь Чена і сказав: «Ходімо».
Лінь Чен сердито пішов геть.
Інь Цзюлін пішла за Ян Хаораном. Перш ніж піти, вона кинула погляд на Сонг Сі. Остання ніжно їй усміхнулася.
Слова Сонг Сі відлунювали у вухах Інь Цзюлін. Ні в чому з цього не було її провини. З неї так знущалися, що вона звикла до цього.
Інь Цзюлін відчула задоволення, коли Сонг Сі лаяла Лінь Чена. Це було як ковток свіжого повітря. Коли Сонг Сі була поруч, вона почувалася в безпеці. Тому вона була готова довіряти їй.
***
Лінь Чен не очікував, що Ян Хаоран справді заплатить штраф за Інь Цзюлін. Він почав замислюватися, чи справді у неї є потенціал. Незважаючи на це, було занадто пізно, оскільки Інь Цзюлін підписала розірвання контракту.
«Ти переживаєш стільки проблем, тому що хочеш підписати з нею контракт, правда?»
"Звичайно."
У цей момент Ян Хаорану не було чого приховувати.
Лінь Чен глузливо посміхнувся: «Вона лише сміття».
Був присутній генеральний директор компанії Інь Цзюлін.
Ян Хаоран сказав йому: «Генеральний директор Ву, я щиро пропоную вам якомога швидше звільнити цього менеджера. Він руйнує вашу компанію. Нічого страшного, якщо ви мені не вірите. Скоро ви дізнаєшся про правду».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...