Юджін підійшов із мискою Сонг Сі та паличками для їжі. Він поклав їх на її місце і тихенько обернувся. Сонг Сі не могла не обійняти й поцілувати його.
«Дякую, Юджін. Ти такий хороший хлопчик. Я дуже щаслива! Я винагороджу тебе багатьма поцілунками!»
Як завжди, Юджін подивився на Сонг Сі з презирством. Він відштовхнув її і безвиразно повернувся на своє місце.
«Ось, Юджін. Візьми трохи."
Сонг Сі поклала шматок реберця в миску Сонг Юджіна.
«Їй слід зосередитися на собі, оскільки вона ще не їла».
Незважаючи на цю думку, СонгЮджін опустив голову й слухняно поїв.
Сонг Сі зробила те саме для Лу Суо. Вона повинна була справедливо ставитися до обох дітей!
Закінчивши їсти, кожен із них повернувся до своєї кімнати.
Сонг Сі купила деякі місцеві закуски. Вона залишила на столі порцію Лу Гана і пішла шукати дітей.
«Ось маленький подарунок для вас двох! Давайте, спробуйте. Якщо вони вам подобаються, наступного разу я куплю більше».
«Дякую тобі, мамо»
Лу Суо із задоволенням взяв закуски.
"Ласкаво прошу. Поділися ними зі своїм братом».
Сонг Сі погладила обох дітей по головах, перш ніж повернутися до своєї кімнати.
Лу Суо з'їв закуску і подумав, що це дуже смачно. Він приніс трохи Сонг Юджіну і сказав: «Брате, спробуй».
Юджін читав книгу і не міг підняти руку. Отже, він просто відкрив рот, і Лу Суо погодував його. Кругла кунжутна кулька котилася йому в роті.
'Це добре.'
Сонг Юджін і Лу Со були ще молодими. Природно, вони із задоволенням ласували солодощами.
Лу Суо нагодував Сонг Юджіна ще однією закускою.
Сонг Юджін знову відкрив рота.
Коли Лу Со дістав третю закуску, Сонг Юджін не втримався і запитав: «Що ти робиш?»
Лу Суо посміхнувся і сказав: «Я тебе годую. Ти відповідаєш лише за їжу».
Сонг Юджін простягнув руку і взяв коробку із закусками з рук Лу Суо.
«Припини їсти. Іди і зроби домашнє завдання».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...