Сонг Хе насмішився: «Що вона може зробити? Вбити мене? Вона хоче супроводжувати доньку у в'язниці?»
«Ваші гроші зараз у Сонг Ci, але у вас все ще є інші активи, наприклад акції. Панг Сяохуей спробує отримати їх. Вона так легко не здасться!»
Сонг Хе сердито сказав: «Вона може продовжувати мріяти! Зараз напишу заповіт. Якщо я помру, усі мої активи підуть Сонг Сі».
«Тату, чому ти таке говориш?»
Сон Сі нахмурилася.
«Дядьку, Сонг Сі почуватиметься жахливо, якщо ти продовжуватимеш так поводитись».
Після нещодавнього досвіду Сонг Хе відчайдушно потребував емоційної підтримки. Слова Лу Гана і Сонг Сі дуже заспокоїли його.
Лу Ган продовжив: «Дядьку, Сонг Сі просто хоче, щоб ви були у безпеці та здоров'ї. Їй не бракує грошей і вона не піклується про них. Якщо вас турбують акції, просто передайте їх також їй. Писати заповіт – це занадто».
«Але якщо я це зроблю, Пан Сяохуей і Сонг Пейхан підуть за нею».
Сонг Хе розвинув трохи сумління.
Лу Ган запевнив: «Сонг Сі — знаменитість. Панг Сяохуей буде непросто щось зробити».
«Лу Ган має рацію. Я завжди оточена людьми. Вона не зможе багато. Тату, я більше хвилююся за тебе».
Сказавши це, з очей Сонг Сі потекли сльози.
«Моя мати померла. Я теж не можу втратити тебе».
«Не хвилюйся. Зі мною все буде добре."
***
Через кілька днів Сонг Хе передав свої акції Сонг Ci. Він був трохи емоційний.
«Насправді 20% цих акцій належало твоїй матері. Вона дала їх мені лише для того, щоб я міг бути головним акціонером і приймати рішення».
Останнім часом Сонг Хе постійно згадувала Конг Чуюн та її ніжність. У них були хороші спогади, але він справді її підвів.
«Зітхання... Твоя мати була чудовою дружиною».
Сонг Сі глузувала в її серці.
«Який сенс говорити це зараз? Як огидно. Ти вже її зрадив. Це ти винен, що вона померла».
Так чи інакше, Сонг Сі отримала документи.
Гра нарешті закінчилася.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
Storie d'amoreСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...