Частина 595-596

18 3 0
                                    

Сонг Хе більше нічого було сказати. Півжиття він почувався жалюгідним і смішним. Він ходив по колу і нічого не залишав. Він не міг повірити, що в минулому він колись вважав себе досить успішним.

«Очисти цей будинок і віднови його до початкового стану!» — сказала Сонг Сі перед тим, як нарешті штовхнула двері й вийшла.

Надворі яскраво світило сонце, і літня погода робила повітря прохолодним. Сонг Сі глибоко вдихнула і посміхнулася Лу Гану. Він потер їй голову і тримав її за руку, коли вони сідали в машину.


Наступного дня Сонг Сі знайшла час, щоб піти до корпорації Сонг разом із Сонг Юджіном.

Сонг Юджін тут уперше. Сонг Сі привела його до ліфта, до офісу генерального директора. Вона підняла Сонг Юджіна й посадила його на стілець за великим письмовим столом.

Сонг Юджін сидів безвиразно, не знаючи, що відбувається.

Сонг Сі стояла за кілька кроків і дивилася на холодне обличчя Сонг Юджіна. Він виглядав цілком пристойно, як маленький начальник. Вона деякий час спостерігала, як Сонг Юджін сидів на стільці, поки він безпорадно не подивився на неї. Лише тоді Сонг Сі поспішно підійняла нетерплячого маленького боса й поставила його перед величезним вікном від підлоги до стелі, щоб разом дивитися на краєвид надворі. Вона запитала: «Як тобі? Подобається  краєвид?»

«Нема на що дивитися», — байдуже відповів Сонг Юджін.

«Як тобі ця кімната?» — продовжувала запитувати Сонг Сі.

«Це середньо», — сказав Сонг Юджін, як і раніше спокійно.

Сонг Сі погладила його по голові.  - "Все добре. Коли ти виростеш і сидітимешь там, де ти був щойно, ти можеш змінити це все як завгодно. Тобі це сподобається».

Сонг Юджін не зовсім зрозумів.  - «Чому я маю приходити сюди, коли я виросту?»

«Це місце – результат наполегливої ​​праці нашої матері та її першого чоловіка. Якби не лихо тоді, мама б не розлучилася. Це місце спочатку належало їй. Тепер, коли її немає, воно належить тобі, — спокійно сказала Сонг Сі.

Сонг Юджін кліпнув очима, трохи збентежений. -  «Хіба це місце не повинно належати тобі? Якби мама не розлучилася, мене б не існувало. Ти ж мамина... — Він раптом замовк. Він пам'ятав, що Сонг Сі не була його сестрою. Вона була Сонг Сі з іншого світу.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now