Частина 569-570

22 5 0
                                    

Незабаром Сонг Юджін закінчив зйомки. Не було серйозних невдач, за винятком сцени плачу.

Звичайно, директор Чень був задоволений. Він замовив торт для Сонг Юджіна, щоб відсвяткувати завершення.

Сонг Юджін розрізав торт і з'їв перший шматок.

Директор Чень не втримався. Він замазав кремом обличчя Сонг Юджіна.

Сонг Юджін міг лише зневажливо дивитися на директора Ченя.

Директор Чень голосно розсміявся.

«Як тобі твій досвід? Чи був б ти знову готов до акторської діяльності?»

«Це можливо під час моїх зимових і літніх канікул. Звичайно, я хочу зарплату».

«Ти маленький грошограб. Без проблем! Я тобі віддам!»

Директор Чень знову засміявся.

Сонг Юджін не забув про свою початкову мету. Який був сенс зніматися, якщо він не міг дати Сонг Сі трохи кишенькових грошей?

«Так, я отримав лише половину своєї зарплати».


Коли Сонг Юджін повернувся в готель увечері, він запитав Сонг Сі про запитання, яке він мав на увазі.

Сонг Сі засміялася.

«Я отримала її сьогодні вдень. Ти був зайнятий, тому я тебе не повідомляла».

Сонг Юджін відчув полегшення.

«Ти можеш взяти її собі».

У тоні Сонг Юджіна була нотка гордості.

«Добре».

Сонг Сі взяла Сонг Юджіна й посадила його собі на коліна.

«Я використаю твої кишенькові гроші, щоб купити гарний одяг, блискучі прикраси та смачні закуски».

«Звичайно».

Сонг Сі обійняла Сонг Юджіна й прошепотіла: «Ти дав лише мені кишенькові гроші. А як щодо твого батька? Якщо він дізнається, він може ревнувати. Чому б нам не дати йому трохи?»

Ця думка ніколи не приходила в голову Сонг Юджіну.

«Вона має рацію. Він купував речі і піклувався про мене». Пам'ятаючи про це, Сонг Юджін кивнув.

«Давай віддамо йому половину».

Сонг Сі посміхнулася. - «Чому ти сам не віддаш її? Я впевнена, що він буде в захваті».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now