Частина 390-391

34 7 0
                                    

Сонг Сі полегшено зітхнула. Це було досить добре. Передбачувана смерть Лу Гана все далі віддалялася від нього!

***

Дні пролетіли дуже швидко.

Невдовзі настав час Сонг Сі приєднатися до виробничої групи. Вона обійняла Лу Гана і сказала: «Почекай, поки я повернуся».

Лу Ган посміхнувся: "Звичайно. Не сумуй за мною дуже. Я піду і відвідаю тебе».

Сонг Сі неохоче вийшла з вхідних дверей зі своїм багажем. Раптом вона відпустила багаж і побігла назад. Вона нахилилася, взяла обличчя Лу Гана й поцілувала його.

Згодом Сонг Сі встала і знову почала уходити. Вона продовжувала дивитися на Лу Гана. Змахнувши кілька разів, вона поклала руки над головою, щоб сформувати серце.

На сердці Лу Гана стало дуже тепло. Воно теж було сповнене туги. Він хотів, щоб вона назавжди залишилася поруч з ним. Однак він змушений був стримуватися.

«Забирати її світле майбутнє заради власних егоїстичних бажань — це неправильно. Я не можу заборонити ангелу літати».

***

Фільм, у якому знімалася Сонг Сі, називався «Поліцейська історія». Знімальна група вела зйомки більше місяця. Усі актори та актриси були дуже перспективними. На знімальному майданчику не було серйозних проблем, за винятком інциденту з Ши Бінбін, яка розірвала свій контракт.

Сонг Сі вважали рятівником за те, що вона погодилася замінити її в такий короткий термін. Крім того, директор Чжао дуже рекомендував її. Тому директор вирішив особисто її привітати.

"Це готель, який ми забронювали. Сподіваюся, ви не заперечуєте, якщо це не відповідає вашим стандартам. Більша частина нашого бюджету пішла на фактичні зйомки».

Сонг Сі похитала головою.: "Все добре. Немає проблем».

Продюсер знав, що Сонг Сі була просто ввічливою. Тим не менш, ця молода жінка добре володіла словами. Вона також виглядала ніжною та легкою для спілкування. В принципі, вона справила на нього гарне враження.

Продюсер привів Сонг Сі в кімнату.

«Спочатку розпакуйте свій багаж. Про вечерю повідомлю пізніше. Зйомки починаються завтра».

«Добре».

Сонг Сі не заперечувала. Вона надіслала повідомлення Лу Гану, сказавши, що прибула і збирається їсти.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now