Частина 631-632

21 2 1
                                    

Сонг Сі також була приголомшена власним відображенням у камері. Можна лише сказати, що Цянь Ву володів чудовими операторськими здібностями. Композиція всієї картини була чистою і акуратною. Блакитне небо було таке гарне, що здавалося намальованим. Велика площа світла пофарбувала світлу шкіру дівчини, зробивши її вигляд ще більш чистим і невинним. Вона не могла не вигукнути: «Це виглядає так красиво!»

«Правда?» - Цянь Ву був дуже задоволений. - «До речі, ви ж не курите?»

Сонг Сі похитала головою. Вона не вміла палити. На пізніх етапах життя Чень Гуйхуа, коли вона втратила будь-яку надію, була сцена, де вона взяла сигарету, щоб позбутися своїх тривог. Вона курила щосили, захлинаючись, аж сльози текли.

 «Я спробую навчитися протягом наступних двох днів».

Цянь Ву: «Поки що не робіть цього. За кілька днів ви зможете дізнатися про це під час першої сцени куріння Чень Гуйхуа. Це добре, що ти не вмієш палити. Це зробить сцену більш реалістичною».

«Добре».  - Сонг Сі слухняно кивнула.

 Вона пригадала сцену, де Чень Гуйхуа вперше курила. Вона задихнулася димом і безперервно кашляла. Ши Цян та інші побачили та сміялися з неї, поки вона продовжувала кашляти. Повільно текли сльози. Ши Цян та інші засміялися ще голосніше. Коли Чень Гуйхуа почула їхній сміх, вона бездушно засміялася, хоча її сльози ще не висохли.

Крім того, з цього дня вона сміялася, коли хтось сміявся. Не було жодних особливих причин, але вона робила це, щоб підійти. Нарешті вона не була тим, кого люди називали «нетрадиційною».

Коли Цянь Ву хотів зняти її перший досвід куріння, Сонг Сі підтримала його. Лише в сцені, де Чень Гуйхуа курила вперше, вона доторкнулася до сигарет. Як і Чень Гуйхуа, вона задихалася й кашляла. Ніби в нападі роздратування, вона продовжувала палити сигарету в руці. Однак чим більше вона хотіла палити легко, тим важче це було. Сигарета люто душила їй горло, і вона кашляла дедалі сильніше. Коли вона кашляла, чомусь виступили сльози.

Проте всі сміялися, тому й їй довелося сміятися. Неважливо, чому вони сміялися. Навіть якщо з неї сміялися, вона все одно повинна була сміятися. Таким чином усі були б однакові.

Яскраве небо було наповнене веселим і безглуздим сміхом.

Сонг Сі чудово попрацював у цій сцені, особливо коли вона заціпеніло курила та кашляла зі сльозами на очах. Це стало особливо жалюгідною і сумною сценою, коли вона в кінці посміхнулася.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now