Лу Суо був приголомшений. Він подивився на чоловіка, перш ніж переключити увагу на Сонг Юджіна. Останній, як завжди, зберігав спокій.
Сонг Юджін відтягнув Лу Суо вбік.
Чоловік швидко кинувся в погоню та зупинив їх.
«Юджін, я справді твій батько. Твою маму звати Конг Чуюн, так?»
Сонг Юджін нічого не сказав. Він просто пішов в інший бік.
Чоловік знову спробував його зупинити. Він відмовлявся здаватися.
Нарешті Сонг Юджін холодним голосом сказав: «Ти блокуєш мені дорогу».
Чоловік збирався щось сказати, але раптом з'явився Чжан Хуан. Він усе бачив здалеку.
"На щастя, я не пішов. Хто цей чоловік?"
Чжан Хуан штовхнув чоловіка вбік. Потім він взяв обох дітей і пішов до своєї машини.
Чоловік був шокований появою Чжан Хуана, але швидко вирвався з цього і пішов за ними.
Чжан Хуан посадив двох дітей у свою машину та зачинив двері.
«Краще піти й повідомити про це Лу Гана».
Чоловік швидко наздогнав і сказав: «Я Сонг Танджун. Ви водій, якого Сонг Сі найняла, так? Я хочу поговорити з Сонг Юджіном. Будь ласка, дайте нам трохи часу наодинці».
Чжан Хуан проігнорував його.
"Поговорити з Сонг Юджіном наодинці? Мрій!'
Побачивши недовіру Чжан Хуана, Сонг Танджун швидко дістав свою візитну картку.
Чжан Хуан подивився.
«Генеральний менеджер електронної компанії? Вибачте, мені не потрібно купувати електроприлади».
Чжан Хуан повернув візитну картку Сонг Танджуну та попрямував до водійського місця.
Сонг Танджун безпорадно сказав: «Я тут не для того, щоб продавати електроприлади. Я просто хочу поговорити зі своїм сином».
Чжан Хуан сів у машину, замкнув її та завів двигун.
Коли Чжан Хуан їхав, Сонг Танджун вилаявся в своєму серці.
«Який грубий чоловік! Kонг Чуюн така марна! Вона дозволила Сонг Сі знущатися над моїм сином!»
Сонг Танджун не очікував, що Сонг Юджін помститься. Спочатку він планував повернути спадщину Конг Чуюн та отримати повну опіку над сином. На жаль, все зіпсував Чжан Хуан. Він міг лише спочатку зв'язатися з Сонг Сі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
Storie d'amoreСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...