Нікого в кімнаті не хвилював Ці Юйчуань.
Лу Хунйон сказав ще кілька слів.
Лу Ган прислухався. Потім він глянув на Ці Юйчуаня. Останній був стривожений. У нього було погане передчуття.
Згодом Лу Ган сказав: «Як віце-президент компанії, Ці Юйчуань зловживав своєю владою в особистих інтересах. Задля захисту інтересів та іміджу компанії його негайно звільнять!»
«Яке ви маєте право так зі мною поводитися? Я багато працював для Корпорації!» — заревів Ці Юйчуань. Сьогодні йому було непросто бути на цій посаді. Але Лу Ган мав усе зіпсувати!
«Я теж син Лу Хунйонга, але чому я маю тримати це в невіданні?»
Ці Юйчуань стиснув кулаки. Його серце було наповнене ненавистю. Він не повинен був відпускати Лу Гана!
У будь-якому випадку, Ці Юйчуань продовжив: «Відповідайте на мої запитання! Що ви зробили для компанії? Ви просто розпещений нахаба, який покладається на багатство своєї родини!»
Лу Ган був радий бачити Ці Юйчуаня таким розлюченим. Тим не менш, він проігнорував його і звернувся до Лу Цзе.
«Ви можете продовжити свій звіт».
«Лу Ган!» — крикнув Ці Юйчуань.
«Як ти смієш мене ігнорувати! Я ще раз запитую, яке ти маєш право так зі мною поводитися? Що ти зробив для компанії? Я щойно уклав контракт із корпорацією Лі. Ти справді думаєш, що можеш мене просто звільнити? Все завдяки моїм зусиллям!»
Лу Хунйон сердито глянув на Ці Юйчуаня. Чи він уже забув про своє становище?
«Добре, Ці Юйчуань. Ви можете піти зараз. Ми поговоримо пізніше».
Лу Ган засміявся.
«Яке я маю право? Я другий молодий господар у родині Лу. Я народився як законний син першої дружини родини Лу. Цього достатньо, щоб переконати вас? Що стосується корпорації Лі, я подбаю про це. Віце-президент Ці, будь ласка, пакуйте свій мотлох і геть!»
«Ти подбаєш про це? Як ти думаєш, інша сторона просто погодиться?»
Ці Юйчуань посміхнувся. Він терпіти не міг цього пихатого багача.
Лу Хунйон порадив: «Лу Ган, я думаю, що слова Ці Юйчуаня мають сенс. Буде важко пояснити цю ситуацію корпорації Лі. Поспішати нікуди. Ми повинні обговорити це ще раз після зустрічі».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...