Лу Ган засміявся. - «Ви здивовані?»
"Звичайно! Ти надто добре вмієш тримати це в таємниці!»
Незважаючи на те, що Хуан Хао супроводжував Лу Гана на огляди, він нічого не знав.
Лу Ган міг сказати, що Хуан Хао щиро радий за нього. Він сказав від щирого серця: «Дякую».
З тих пір, як Лу Ган прокинувся після автомобільної аварії, його друзі намагалися допомогти йому, особливо Хуан Хао. Зайве говорити, що Лу Ган був дуже вдячний, але він ніколи цього не показував досі.
Хуан Хао безтурботно засміявся.
«Чому ти такий ввічливий зі мною? Ми росли разом. Я навіть бачив тебе голим!»
Хуан Хао посміхнувся і допоміг Лу Гану поставити свій інвалідний візок у багажник. Потім вони сіли в машину.
«Я не можу в це повірити. У брата ноги одужали! Я дуже щасливий!'
Інша думка промайнула в голові Хуан Хао, і він запитав: «Чи знає Сонг Сі про це?»
«Це буде сюрприз. Як тільки це закінчиться, я піду до неї».
Хуан Хао засміявся.
«Я збираюся розповісти Мі Кілу та іншим пізніше. Б'юся об заклад, вони будуть такими ж щасливими».
«Нам нікуди поспішати. Давай поговоримо про це знову після того, як ця справа закінчиться. Крім того, так буде безпечніше».
"Гаразд. Я триматиму це в таємниці для тебе».
Хуан Хао відчув, що слова Лу Гана мали сенс.
Проїхавши близько півгодини, вони прибули до старого будинку родини Лу. Хуан Хао зупинив машину й стурбовано подивився на Лу Гана.
«Я піду з тобою».
"Немає потреби. Просто зачекай мене тут. Я повинен зробити це сам».
Лу Ган вийшов з машини, взяв свій інвалідний візок і безвиразно сів на нього.
Хуан Хао все ще трохи хвилювався.
«Дзвоніть мені, якщо вам щось знадобиться. Не поспішайте. Я тут».
«Добре».
Лу Хунйон дивився телевізор і пив чай у вітальні. Він почув, як відчиняються двері, і обернувся.
«Лу Ган? Чому ти тут?"
Лу Хунйон був здивований.
"Нам потрібно поговорити."
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...