Частина 394-395

23 7 0
                                    

«Ю Сяоюе тримала в роті льодяник і з усмішкою сказала: «Ні! Немає нічого поганого в тому, щоб з'їсти цукерку. Мені просто є що тобі сказати».

"Що це?"

«Приходь додому раніше сьогодні ввечері. Мама приготувала тушковану свинину! Якщо запізнишся, то не отримаєш!»

«Добре».

«Ю Нін» зневажливо махнув рукою.

«Ю Сяоюе» віддала честь і сказала: «Це все, капітане Ю».

«Ю Нін» подивився на свою дочку. Коли вона пішла, він не міг стримати посмішки.

Все пройшло гладко, і сцена була зроблена за один дубль.

Директор Лян був приємно здивований.

«Сонг Ci дійсно інша. Вона навіть імпровізувала кілька дрібних деталей, наприклад, поправляла свій одяг перед тим, як постукати у двері».

Сцена була дуже природною.

Директор Лян кивнув головою.

Оскільки Сонг Сі щойно приєдналася до знімальної групи, режисер Лян організував для неї лише дві сцени сьогодні. Перша сцена була тестовою, а друга сцена мала допомогти Сонг Сі адаптуватися. Отже, вона змогла згорнутись до полудня.

Сонг Сі не поспішала йти. Вона залишилася на знімальному майданчику й спостерігала, як режисер Лян направляє інших.

День добігав кінця. Сонг Сі та Ян Хаоран зібрали свої речі. Вони були готові йти. Раптом вони почули суворий голос директора Ляна.

«Сядьте йому на коліна! Будь поруч з ним! Він насправді нічого тобі не зробить!»

Директор Лян був сповнений невдоволення та тривоги.

Сонг Сі зазирнула з цікавості.

Жінка в сексуальній сукні сиділа на колінах чоловіка. У неї також було хвилясте волосся.

«Підніміть голову і подивіться на Бі Цзяна. Вам слід поводитися більш спокусливо. Він тебе не з'їсть. Чого ти боїшся?»

Директор Лян був явно роздратований. Здавалося, ніби він збирається щось розбити.

Жінка повільно підняла голову й подивилася на чоловіка, на якому сиділа.

«Будьте чарівнішими. Вмовляй його випити. Будь ближче до нього. А ще посміхайся!»

Інь Цзюлін негайно розсміялася, але це роздратувало директора Ляна.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now