Що стосується Фу Ціньцінь, то вона підписала контракт пізніше Чу І, але отримала винагороду раніше. Також вона була творчою співачкою. Поки її талант не занепав, вона завжди мала гроші. Це був просто вічний двигун.
Мі Сю не міг не зітхнути. «Далі справа за Цянь Ву. Давайте перевіримо, чи очі Сонг Сі такі ж точні».
Цянь Ву, про якого хвилювався Мі Сю, розмовляв по телефону з Сонг Сі. Він переглядав Інтернет у вільний час і дізнався про Фу Ціньцінь. Тоді йому здалося, що це ім'я прозвучало знайомо. Трохи подумавши, він зрозумів, що це співачка Сонг Сі, яку вона йому порекомендувала для головної пісні його фільму. Тепер, коли він побачив, наскільки вона популярна, він не міг не запитати: «Сонг Сі, чи зросла ціна на Фу Ціньцінь?»
Сонг Сі засміялася. Ціна на Фу Ціньцінь справді зросла, і теж неабияк. Головним чином тому, що надто багато людей запросили її заспівати їхню головну пісню. Однак вона знала, що це не має до неї нічого спільного. Зрештою, Фу Ціньцінь надіслала їй повідомлення, щойно вона стала популярною.
[Сестро Сонг Сі, здається, моя популярність значно зросла. ]
Сонг Сі відповіла: [Так. Чи ти щаслива?]
Звичайно, Фу Ціньцінь була щаслива. Її мрія нарешті збулася. Нарешті вона випустила альбом, і він отримав стільки позитивних відгуків. Вони казали, що вона була красивою та талановитою та була наступним поколінням музичної індустрії. Фу Циньцінь відчувала, що вони перебільшують. Вона не заслуговувала такої похвали. Їй просто пощастило.
[Дякую, сестро Сонг Сі. Якби не ти, я не знаю, що б зі мною сталося. Це добре, що я здійснила свою мрію, але це також нагадує мені про ті дні, коли мені постійно відмовляли інші. Це робить мене ще більш вдячною тим, хто завжди підтримував мене і давав надію. Сестро Сонг Сі, якщо тобі щось від мене буде потрібно, я буду поруч. Немає потреби бути ввічливою зі мною.]
Сонг Сі тільки відчула, що ця дівчина дуже мила. Вона не була схожа на людину, яка щойно стала популярною. Натомість вона поводилася більше як сусідська старша сестра. Вона відповіла:
[Я буду чекати, поки ти заспіваєш пісню для мого наступного фільму.]
Фу Ціньцінь негайно погодилася. [Без проблем. Я із задоволенням це зроблю! Це означає, що я знову зможу спостерігати за сестрою Сонг Сі в дії.]
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
Roman d'amourСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...