Частина 649-650

20 2 0
                                    

«Ми розуміємо», — сказав Лу Суо.

СонГ Юджін також кивнув.

Лу Ган погладив їхні маленькі голівки перед тим, як спокійно піти до кабінету. Однак він збрехав. Цього разу на роботу він не поспішав. Натомість він відкрив шухляду й дістав стос паперу для малювання. Дивлячись на перстень, який він намалював, Лу Ган все ще був незадоволений.

З того дня, як він повернувся з парку розваг, він почав створювати каблучку для пропозиції для Сонг Сі. Це був його перший дизайн каблучки та підготовка пропозиції. В результаті Лу Ган багато малював, але ніколи не був цим задоволений і навіть шукав кільця на різних сайтах. На жаль, досі він ще не вирішив, як має виглядати каблучка, яку він подарує Сонг Сі.

Лу Ган сперся підборіддям на руку, дивлячись на свій дизайн.

«Це не має значення», — подумав він собі. 

У всякому разі, до його пропозиції було ще трохи часу, тому він не поспішав. Він міг би придумати інший дизайн для Сонг Ci, який би його найбільше влаштовував.

Звичайно, Сонг Сі не знала, що Лу Ган все ще таємно розробляє каблучки. У серці вона давно вийшла заміж за Лу Гана. Незважаючи на те, що не було пропозиції, каблучки чи весільної церемонії, вони провели разом два роки та народили двох дітей. Тому не було сенсу піклуватися про ці речі. Вона не відчувала, що з її безіменним пальцем щось не так, і вона навіть не думала про те, як така зайнята людина, як Лу Ган, могла зробити таке. Хоча всі ці думки могли бути пов'язані з її рідною родиною.

У цей момент Сонг Сі сиділа у машині й читала оцінку «У пошуках небезпеки».

Це був третій день після виходу «У пошуках небезпеки». Перші три дні після появи фільму в прокаті були найважливішими, оскільки оцінка фільму глядачами в ці три дні визначала напрям репутації фільму. Фільми з хорошими рецензіями приваблювали глядачів, а фільми з поганими рецензіями відмовляли глядачів, які ще не купили квитки. Саме тому після виходу фільму було легко потрапити в багато проблем. Це буде засновано на протилежній стороні.

«У пошуках небезпеки» наразі не мав конкурентів. Не те щоб ніхто не наважувався, але до цих пір фільм мав відмінну репутацію. У поєднанні з великою кількістю шанувальників Сонг Сі, які були більш гнучкими, ніж ті, хто хотів створити проблеми, вона знала, як краще висвітлити переваги фільму. Крім того, фанати мали стратегії, спрямовані на різні групи людей.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now