Фу Ціньцінь схопила телефон. Вона не знала, як висловити свою подяку.
[ Гаразд. Дякую, сестро Сонг Сі. Чи означає це, що я заробила гроші для компанії? ]
Будь-який капіталіст убив би, щоб мати такого працівника, як Фу Ціньцінь!
[ Так. Ви робите чудову роботу. ]
Фу Ціньцінь була у захваті. Вона дійсно заробила гроші і більше не була тягарем!
[ Я продовжуватиму наполегливо працювати! ]
[ Ха-ха, ви такий відданий працівник. ]
Сонг Сі також надіслала повідомлення Ян Хаорану.
[ Скажи генеральному директору Ву, що Фу Ціньцінь вже продала дві пісні. ]
Ян Хаоран негайно зробив, як йому було сказано.
Зайве говорити, що генеральний директор Ву був розлючений.
«Це мають бути мої гроші! Лінь Чен, ти сміття! Я переконаюся, що ти повністю компенсуєш мені це все!»
***
Нарешті настав час для персонажа Сонг Сі померти.
Сонг Сі залишалася нерухомою із заплющеними очима, доки директор Лян не закричав: «Різай!»
Директор Лян підійшов до Сонг Сі.
«Вітаю, Сонг. Ви нарешті закінчили зі своїми частинами. Сподіваюся, ви не поспішаєте йти. Виробнича група підготувала для вас вечірку з підсумками».
Рідко влаштовували підсумкову вечірку для другорядного персонажа. Однак Сонг Ci справді добре попрацювала.
"Гаразд. Дякую, директоре Лян».
Сонг Сі не відмовилася.
"Ласкаво просимо. Якщо буде можливість, я хотів би знову попрацювати з вами в майбутньому».
Сонг Сі засміялася.
«Не соромтеся, дайте мені знати, якщо щось трапиться».
Директор Лян також розсміявся і поплескав Сонг Сі по плечу.
«Добре, домовилися».
Сонг Сі та директор Лян говорили трохи довше.
Коли Сонг Сі обернулася, вона побачила Чень Фусін. Вона швидко попрямувала до нього й шанобливо привітала його: «Вчителю Чень!»
Чень Фусін м'яко сказав: «Я буду зайнятий наступні два дні, тому я тут, щоб попрощатися заздалегідь. Бережить себе, Сонг. Продовжуйте працювати так само».
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...