Лу Суо кивнув. Його мати мала рацію!
Сонг Юджін мовчки дивився у вікно.
Третього місця достатньо? Ну, це добре, поки вони щасливі».
На щастя, Сонг Сі та Лу Суо не чули думок Сонг Юджіна. Інакше вони кричали б від недовіри.
Коли вони повернулися додому, Сонг Сі показала Лу Гану сертифікат Лу Суо.
«Я збираюся повісити це на Стіні Пошани».
Лу Ган дражнив: «Справді? Я думав, що наступною річчю також буде акварельна картина».
Лу Суо нахилив голову і сказав: «Я думаю, що моя картина все ще краща за сертифікат».
Лу Ган засміявся. - "Я згоден."
«Тоді я тобі теж щось намалюю на день народження!»
Лу Ган стримував сміх.
«Добре. Я обов'язково збережу картину і покажу йому, коли він виросте! Цікаво, як би йому було соромно?»
Сонг Сі милувалася сертифікатами Сонг Юджіна і Лу Суо, коли її телефон задзвонив.
Це був Сонг Хе.
У зв'язку з тим, що трапилося, Сонг Хе віддав перевагу Сонг Сі. Звичайно, Сонг Сі було байдуже. Вона просто діяла як синівська дочка заради власної вигоди.
Коли Сонг Сі підняла трубку, вона почула суворий голос Сонг Хе.
"Повертатися додому. Я маю тобі дещо сказати».
"Що це?"
Сонг Хе кашлянув і сказав: «Я хочу розлучитися з Пан Сяохуей».
Очі Сонг Сі засвітилися. "Серйозно? Він готовий з нею розлучитися?"
Проте вона продовжувала свої дії.
«Тату, це не годиться».
«З мене досить! Я обов'язково розлучуся!».
Сонг Хе ледве стримував гнів.
«У будь-якому випадку повертайся додому. Я збираюся передати тобі більшу частину своїх активів. Бережи їх замість мене. Я не дозволю цій жінці взяти жодного цента!»
Сонг Сі була у захваті! Сонг Хе їй цілком довірився!
«Тату, не будь таким імпульсивним. Давайте спочатку зустрінемося і поговоримо».
Сказавши це, Сонг Сі поклала слухавку. Потім вона повернулася до Лу Ган і схвильовано сказала: «Чоловік, пиріг падає з неба!»
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...