Частина 470-471

24 6 0
                                    

«А як щодо мого тата? Що він сказав? Він взагалі про це знає?»

Лу Ган легенько постукав по столу.

"Він знає. Насправді це результат його дій".

Лу Ган на мить замовк. Потім він сказав: «Надішли копію інформації про заступника керівника на мою електронну адресу. Слідкуйте за ним і негайно повідомляйте мені, якщо щось станеться».

«Зрозумів, генеральний директор Лу».

Лу Ган поклав слухавку й відкинувся на спинку крісла.

«Чому Лу Хунцзю раптом найняв сторонніх людей на важливі посади?» Якби він хотів зробити це з самого початку, він би кинув виклик Лу Цзе раніше. Чому він чекав досі? Здається, мій батько теж на борту. Він просто не хоче, щоб Лу Цзе зайняв владу? Або є інша причина?»

Поки Лу Ган думав, він отримав електронний лист від свого шпигуна. У ньому були дані віце-менеджера та фото.

'Ці Юйчуань. Чоловік, 26 років. Закінчив відомий університет...»

Резюме Ці Юйчуаня було хорошим, але Лу Гану він не сподобався. Він взяв телефон і зателефонував Лу Чуньюй, сину свого третього дядька.

«Брате Лу Ган, що сталося?»

Лу Ган запитав: «Ти знаєш Ці Юйчуань?»

Лу Чуньюй на мить подумав і сказав: «Здається, я чув його ім'я раніше. А що?»

«Твій батько раптово найняв цього чоловіка віце-менеджером відділу продажів».

Лу Чунюй був розгублений.

"Він це зробив?"

"Так."

«Брате Лу Ган, з цією людиною щось не так?»

"Може бути. А можеш у тата запитати, як вони познайомилися?»

«Добре. Брате Лу Ган, ти все ще дбаєш про корпорацію Лу, чи не так?»

Лу Чуньюй був дуже прямим.

«Мій брат наполегливо працював, щоб зробити корпорацію Лу такою, якою вона є сьогодні. Я нікому не дозволю її зруйнувати».

Лу Чуньюй не міг не допомогти.

«Не хвилюйся. Незважаючи ні на що, я підтримаю тебе».

Почувши це, Лу Ган відчув трохи розчулення. На відміну від свого батька, його двоюрідний брат дійсно вірив і довіряв йому!

«Дякую, Чуньюй».

"Ласкаво просимо. Якщо можливо, я подзвоню тобі завтра вранці».

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now