Частина 623-624

23 2 0
                                    

Якщо наступного року все пройде гладко, Сонг Сі зможе виграти нагороду. Це означало б, що вона міцно закріпилася в індустрії та могла належним чином скоротити свої виробництва лише до двох шоу на рік.

Сонг Юджін кліпнув очима й тихо сказав: «Ти не просто мати. Ти також маєш мати можливість думати про себе й робити те, що хочеш робити, а не просто піклуватися та супроводжувати мене». 

Хоча діти були маленькі й недосвідчені, у них були свої думки. Були люди, яких вони любили і не любили. Будучи дорослою, Сонг Сі теж має бути такою же. Вона була його матір'ю, але вона також була Сонг Сі.

«Ти можеш робити те, що тобі подобається. Не кожній дитині потрібен хтось, хто її супроводжує щодня. Як не кожна дитина любить заводити друзів. Ти раніше сказала, що це нормально, що я такий. Ну, це стосується і тебе». 

Голос Сонг Юджіна був м'яким, очі — лагідними, а в його тоні несвідомо відчувалася довіра й любов.

«Незважаючи ні на що, ти найкраща мама. Я дуже люблю тебе, і я знаю, що ти теж любиш мене». - Говорячи, він простяг руку, сховану під ковдрою, і торкнувся опущеної голови Сонг Сі.

Це було так само, як Сонг Сі його втішала.

Очі Сонг Сі за щипало, коли вона спостерігала, як Сонг Юджін втішає її. Коли Сонг Юджін відтягнув свою руку, вона міцно тримала його маленьку руку.

«Юджін».

Голос Сонг Сі став ще більш придушеним. Очевидно, він був ще маленькою дитиною, але дарував їй стільки тепла.

«Я люблю тебе найбільше. Найбільше я хочу бути поруч з тобою після роботи і спостерігати, як ти ростеш здоровим і щасливим. З тих пір, як я прийшла сюди, найщасливішим, що я зробила, було зустріти тебе і твого дядька Лу. Ти був тим, хто змусив мене відчути, що мати дитину — це благословення і що я можу відповідати за тебе. Мама завжди буде любити тебе і зберігати в своєму серці. Де б я не була, ти завжди будеш моєю найулюбленішою дитиною. Щоразу, коли я думаю про тебе, я завжди почуваюся дуже щасливою».

Сонг Юджін тихо слухав.

«Я вічно берегтиму дракона, якого ти мені подарував. Кожного разу, коли я його побачитиму, це буде так, ніби я побачу тебе». – з посмішкою сказала Сонг Сі.

Це те, чого спочатку хотів Сонг Юджін. Однак слова Сонг Сі застали його зненацька, і він опустив погляд, почуваючись трохи щасливим і трохи сором'язливим.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now