Частина 436-437

25 6 1
                                    

  Вуха Юджіна горіли. Він швидко змінив тему. - «Ти повинна вмити обличчя».

Сонг Сі кивнула.

"Пішли зі мною. Таким чином ти також можеш поцілувати мене».

"???"

Сонг Сі посміхнулася.

«Насправді ти можеш поцілувати мене навіть не вмиваючись».

Сонг Юджін мовчки встав з ліжка.

Сонг Сі вирішила припинити його дражнити. Раптом вона зрозуміла, що Лу Ган не в ліжку.

«Де твій батько?»

«Він зайнятий. Йому є чим зайнятися».

Сонг Сі кивнула. Вона не дуже про це думала. Зрештою, Лу Ган завжди був зайнятою людиною.

Сонг Юджін збирався повернутися до своєї спальні, оскільки він не взяв із собою зубну щітку.

Сонг Сі не заперечувала. Вона поплескала його по спині і сказала: «Авжеж, йди».

Коли Сонг Юджін дійшов до своєї спальні, він дістав телефон і надіслав повідомлення Лу Гану.

Невдовзі Лу Ган відповів.

[ Дякую, що поінформував мене, Юджін. Ти - найкращий. ]

Прочитавши це,  Юджін відчув себе спокійно. Він пішов у ванну і почистив зуби.

Лу Суо все ще спав після того, як Сонг Сі вимилася. Сонг Сі не розбудила його. Замість цього вона пішла до кабінету Лу Гана.

"Га? Його тут немає? Він вийшов? Здається, трапилася якась біда. Цікаво, коли він повернеться...»

Зрештою Сонг Сі надіслала повідомлення Лу Гану.

[ Як твоя робота? Хочеш пообідати разом? ]

Вчора ввечері Лу Ган сказав, що вони збираються разом їсти локшину довголіття опівдні. Сонг Сі була зацікавлена лише тому, що Лу Ган готував  би цю локшину.

Проте було вже за одинадцяту годину.

'Вже пізно. Я не буду змушувати його, якщо він зайнятий».

Лу Ган так і не відповів.

«Здається, він справді зайнятий. Я не повинна йому заважати. Натомість я знайду Юджіна! Хе-хе, він все ще винен мені поцілунок!»

Сонг Юджін щойно закінчив вмиватися, коли до його кімнати увійшла Сонг Сі.

Сонг Сі запитала: «Ти голодний?»

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now