Частина 549-550

21 4 0
                                    

"Нема потреби."

Лу Ган тримав Сонг Сі за руку.

«Не хвилюйся. Трохи відпочину, я почуваюся добре. Як щодо тебе? Сьогодні зйомка пройшла гладко? Цього разу я навіть не подивився твій виступ».

Почувши це, вираз Сонг Сі змінився. «Краще йому не дивитися, бо він просто засне».

Сонг Сі не хотіла, щоб її самовпевненість постраждала.

«Все йде добре. Команда також дуже дружна».

Лу Ган кивнув. - "Добре."

«Однак скоро доведеться знімати вночі. Я не зможу піти так рано».

Сонг Сі продовжила: «Але не хвилюйся. Я прийду вас знайти, як тільки закінчу. Навколо є кілька мальовничих місць. Підіть погуляйте, якщо буде нудно».

Лу Ган ніжно сказав: «Ми чекатимемо на тебе. Діти можуть заснути, якщо ти запізнишся, але я встану, незважаючи ні на що».

Серце Сонг Сі було наповнене солодкістю. Вона тихо вимовила «ой» і лягла в обійми Лу Гана, відчуваючи задоволення.

Лу Ган опустив голову, щоб поцілувати Сонг Сі в обличчя.

Пара пристрасно цілувалися туди-сюди.

Сонг Сі міцно схопила Лу Гана за сорочку й обійняв його за талію.

***

Наступного ранку у Сонг Сі не було сцен, тому вона прокинулася пізно. Після сніданку Лу Ган і діти висадили Сонг Сі на знімальномумайданчику.

Лу Ган намагався стриматися, тому що він уже забрав Сонг Сі вчора. Якби він відвідував її занадто часто, це могло б вплинути на її імідж. Таким чином, він знову забрав її лише на третій день.

Сонг Сі все ще знімала свою останню сцену за день. Здалеку було видно, що вона холодна й байдужа.

Лу Суо дивився збоку і був здивований.

«Моя сестра сьогодні не така, як зазвичай...»

Лу Ган пояснив: «Вона грає персонажа, щоб розповісти історію».

Лу Суо зрозумів.

«Моя сестра грає дуже добре!»

Лу Ган погладив Лу Суо по голові.

"Звичайно. Вона професіонал».

Лу Суо подумав: «Я теж професіонал акторської майстерності!»

З іншого боку, Сонг Юджін був радий бачити, як Сонг Сі наполегливо працює.

Лу Ган був радий. Сонг Сі в очах дітей була не тільки ніжною, але й успішною та незалежною жінкою.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now