Сонг Сі не хотіла, щоб сніговики постраждали під час бою в сніжки. Тож вона привела Лу Суо та Юджіна на задній двір.
Перш ніж почати, сім'я з чотирьох осіб розділилася на дві групи. Сон Сі та Лу Ган були проти Лу Суо та Юджіна.
Лу Ган швидко сформував сніжок і кинув його в Лу Суо. Останній ухилився і пішов у контратаку.
Спочатку Сонг Сі хотіла захистити Лу Гана. Однак він, здавалося, запалився і не мав проблем з доглядом за собою.
Лу Ган і Лу Суо довго билися, але жоден не зміг завдати удару.
"Отже, це він мав на увазі, коли говорив про дрейфування у снігу?"
Пам'ятаючи про це, Сонг Сі вирішила приєднатися до дітей.
"Що? Ти мене зраджуєш?» - Лу Ган був шокований.
Сонг Сі засміялася і кинула сніжку. Лу Ган швидко ухилився. Дійсно, вона його зрадила.
Подвір'я наповнилося сміхом.
Зрештою, Лу Ган більше не витримав. Він підняв руку і здався.
Лу Суо чудово провів час. Рідкісна усмішка також з'явилася на обличчі Юджіна.
Сонг Сі була рада, що всім було весело.
«Ми повинні прийняти гарячий душ пізніше. Я не хочу, щоб хтось застудився».
Повертаючись до будинку, Юджін глянув на сніговиків. Здавалося, що вони стали більшими, тому що сніг падав безперервно.
«Хм...»
Юджін дістав дві парасолі зі своєї кімнати. Розмістив їх під сніговиками. Здалеку парасольки виглядали як будиночок, захищаючи сніговиків.
'Так краще.'
Сонг Сі допомагала Лу Суо приймати ванну. Коли вона побачила Юджіна. Схопив його за руку вона сказала: «Куди ти ходив? Твої руки такі холодні».
«Я пішов дати сніговикам парасольки».
"Га?" - Сонг Сі розгубилася.
Сонг Юджін пояснив: «Інакше вони потовстіють».
Сонг Сі не могла стримати сміху.
«Юджін, ти такий милий і уважний. Дозволь подякувати тобі від їхнього імені! Ось, поцілунки».
Юджін відчув безпорадність, коли Сонг Сі поцілувала його.
Звичайно, Юджін знав, що сніговики нерозумні, але дитячість Лу Суо трохи позначилася на ньому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...