Лу Суо взяв вареник і щось вкусив, щойно відкусив його. Він опустив голову і виплюнув річ у роті, але виявив, що це була м'яка монета.
Сонг Сі вдала, що здивована. - "Ого. Маленький Суо, ти такий чудовий! Вітаємо з отриманням таємничого купона».
Лу Суо взяв купон і знайшов усередині записку. На неї було написано:' Приходь і подивись зі мною фільм! '
«Мамо, що ти маєш на увазі?» - Він подивився на Сонг Сі.
Сон Сі посміхнулася і сказала: «Наступного разу, коли ти візьмеш цю нотатку, ти зможеш вибрати фільм, який хочеш переглянути. Ми подивимось його разом».
"Ура!" - сказав Лу Суо.
Коли він закінчив говорити, Сонг Юджін також вкусив монету.
Сонг Сі також передала йому таємничий купон, написаний нею від руки.
Сонг Юджін відкрив його, а всередині записка: «Проведи мене, щоб побачити тварин».
Сонг Юджін показав його Сонг Сі, яка кивнула. - "Гаразд. Коли ти захочеш піти в зоопарк, ми можемо піти разом.
Сонг Юджін прибрав його. Він дуже хотів піти в зоопарк.
Коли Лу Ган спостерігав, він таємно думав, що Сонг Сі досить добре вміє дивувати людей. Вона навіть додала багато задоволення до звичайного обіду. З цією думкою він опустив голову й вкусив монету.
Лу Ган підняв голову й глянув на Сонг Сі, чекаючи, поки вона дасть йому купон. Він бачив, що всі купони в її руках були випадковими, і дуже хотів побачити, що вона йому дасть.
Сонг Сі, природно, чесно подарувала йому один. Однак він сказав: «Поцілуй мене».
Побачивши це, Лу Суо негайно зіскочив зі стільця і поцілував Лу Гана у щоку.
Сонг Юджін був трохи збентежений, але також поцілував інший бік обличчя Лу Гана.
Після цього троє подивилися на Сонг Сі.
Сонг Сі кліпав очима. - "Я також?"
Лу Суо швидко кивнув. - "Звичайно!"
Він не міг бути близьким до свого брата, але він повинен був бути близьким до своєї тітки!
Лу Ган посміхнувся.
Побачивши це, Сонг Сі нічого не залишалося, як швидко поцілувати обличчя Лу Гана. Вона рухалася так швидко, що двоє малюків навіть не встигли прикрити очі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomanceСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...