Частина 531-532

23 4 0
                                    

Лу Ган був явно засмучений, тому Сонг Сі зробила все можливе, щоб втішити його. «Я можу відсвяткувати його одужання пізніше».

Лу Ган міцно обійняв Сонг Сі. Він хотів розповісти їй усе, що сталося, і всі свої таємниці.

«Я просто не хочу, щоб вона хвилювалася або була у небезпеці».

Весь цей час Лу Ган відчував провину за те, що приховував щось від Сонг Сі. А якщо вона розсердиться? Він упорядкував свої слова та підготувався.

Раптом двері повільно відчинилися.

Лу Ган повернув голову й побачив Лу Суо, який зазирав.

«Його час бездоганний...»

Лу Ган витріщився на Лу Суо. Останній схвильовано сказав: «Тату, ти прокинувся!»

"Так."

Лу Суо хотів обійняти Лу Гана. Він зробив крок уперед, але зрозумів, що щось не так.

Сонг Сі сиділа на колінах у Лу Гана.

«Вони такі... липкі...» Лу Суо посміхнувся.

«Я просто прийшов сюди, щоб побачити тебе. Я зараз піду».

Сказавши це, він швидко відступив і зачинив двері.

«Це не добре. Я їх перебив». Лу Суо подряпав обличчя і пішов.

Коли Сонг Юджін почув, що Лу Ган прокинувся, він зітхнув із полегшенням. Це був перший раз, коли він бачив, щоб хтось так довго спав. Природно, він занепокоївся.

Перерва Лу Суо змусила Лу Гана зрозуміти, що двоє його синів все ще хвилюються за нього.

«Я ще навіть не бачив Юджіна». 

Лу Ган вирішив спочатку пообідати з дітьми.

«Я поясню все Сонг Сі пізніше».

З іншого боку, Сонг Сі потішили пустощі Лу Суо. Вона не втрималася від сміху.

«Маленький Суо такий милий».

Лу Ган кивнув. - «Я не знаю, хто навчив його таким речам».

«Це був не ти?»

"Звичайно, ні."

Лу Ган серйозно подумав над цим питанням і сказав глибоким голосом: «Маленький Суо, ймовірно, занадто багато дивився телевізор. Мені доведеться обмежити його в майбутньому. Він любить дивитися ці нічні драми...»

Сонг Сі втратила дар мови. Її серце боліло за Лу Суо.

Минув час обіду, тож Лу Ган повечеряв із дітьми.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now