Пан Сяохуей помітила, що Сонг Хе ніжно тримає руку Сонг Сі. Здавалося, він збирається щось сказати. Вона нервово схопилася за спідницю.
«Чи справді він збирається віддати акції Пейхана Сонг Сі?» - промайнуло в її думках.
Пан Сяохуей дивилася на Сонг Хе і продовжувала втішатися: "Я знаю його найкраще. Він не віддасть так легко свої акції, особливо доньці Конг Чуюн!"
Раптом Сонг Хе м'яким тоном сказав: «Я хотів би зробити офіційне оголошення, оскільки всі тут. Сонг Сі вже достатньо доросла, щоб працювати в компанії. Оскільки вона могла бути зайнята, я не призначив їй посаду. Натомість я щороку даю їй 10% акцій і бонус. Цього має бути достатньо. Сонг Сі, у майбутньому ти повинна дбати про інтереси компанії».
Сонг Сі вдала, що здивована.
«Тату, ці акції дуже дорогі, я не можу їх взяти».
Сонг Хе подумав просебе: «Ця донька справді чиста й невибаглива. Виховувати її не було марно. Вона зовсім не така, як Пан Сяохуей і Сонг Пейхан!
Так чи інакше, Пан Сяохуей негайно відповіла: «Ні! Ці акції належать Пейхан! Ти не можеш віддати їх Сонг Сі!»
Сонг Хе кричав: «Замовкни! Це моя компанія. Я можу робити все, що хочу! Тобі не соромно бути такою жадібною? Чому ти не можеш бути схожа на Сонг Сі?»
Сонг Сі швидко перехопила: «Тату, не кажи таких речей. Тітка Пан робить все це для своєї дочки. Крім того, я не заслуговую цих акцій».
Сонг Пейхан більше не могла цього витримати.
«Припини прикидатися! Мені гидко! Ти зараз щаслива, правда? Ти відібрала у мене все!»
Сонг Пейхан обернулася, щоб поглянути на Сонг Хе.
«Тату, ти з глузду з'їхав? Ці акції мої. Ти пообіцяв. Як ти можеш віддати їх Сонг Сі зараз? Який ти батько?»
Сонг Хе був шокований. Сонг Пейхан наважилася кинути йому виклик прямо перед Лу Ганом!
Зайве говорити, що Сонг Хе був розлючений! Однак перш ніж він встиг щось зробити, Сонг Сі сказала: «Пейхан, як ти можеш так розмовляти з нашим батьком? Він тебе дуже любить. Ти невірна».
Сонг Хе кивнув. Сонг Сі, безумовно, була розумна. Їй навіть стало його шкода.
«Ти можеш перестати прикидатися? Ти намагаєшся показати, що тато зараз на твоєму боці? Сонг Сі, ти така безсоромна! Ця родина тебе зовсім не вітає. Усе тут належить мені!» — посміхнулася Сонг Пейхан.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]
RomantikСонг Сі переселилася у книгу як гарматне м'ясо, та стала жіночім персонажем з тягарем, також відомим як її молодший брат. Тягар Сонг Юджін спокійно сказав: «Ти збираєшся вдарити мене сьогодні? Якщо так, поспішай. У мене є домашнє завдання». Сонг...