Частина 418-419

24 5 0
                                    

За останні кілька днів рекламодавці шукали Ян Хаорана. Це не були великі бренди, але це довело, що Сонг Ci має комерційну цінність.

Ян Хаоран засміявся.

«Це правда, але мої новини про директора Чена. Він сказав, що вам слід піти на прослуховування ще раз. Якщо немає проблем, він вибере вас».

«Справді?»

Сонг Сі була приємно здивована. Адже вона вже відмовилася від цієї ролі.

«Ваша популярність зросла після виходу драми в ефір, і це збільшило ваші шанси. Отже, коли ви вільні? Ходімо на прослуховування».

«Як щодо кінця цього місяця? 30-те звучить добре?»

«Добре».

Сказавши це, Ян Хаоран надіслав директору Чену повідомлення.

***

У Сон Сі залишилося лише три сцени в «Поліцейській історії». Директор Лян трохи не хотів відпускати її.

Завдяки прямому ефіру Сонг Сі «Поліцейська історія» набула великої популярності. Шанувальників зацікавила її роль. Постійно запитували, чи є офіційні фото.

На початку режисер Лян хвилювався, що Сонг Сі не зможе добре грати. На щастя, сталося навпаки. Не так багато молодих актрис були такими талановитими. Якби була можливість, він хотів би попрацювати з нею знову.

Сонг Сі помітила, що директор Лян витріщився на неї. Вона підійшла й запитала: «Директор Лян, щось не так?»

"Ні. Я просто хочу привітати вас із нещодавнім успіхом».

Директор Лян засміявся.

Сонг Сі не могла не почуватися трохи збентеженим.

«До речі, директоре Лян, ви визначилися з фоновими піснями для цього фільму?»

«Я маю на увазі кілька, але нічого не висічено в камені».

«Один із моїх друзів насправді чудовий співак і композитор. Вона також готова дозволити нам використовувати її пісні безкоштовно. Директоре Лян, ви не проти послухати їх?»

Сонг Сі повідомили, що Фу Ціньцінь закінчила писати кілька нових пісень.

Директор Лян не вагався, почувши слово «безкоштовно». Він негайно відповів: «Звичайно».

Сонг Сі увімкнула свій телефон, підключила навушники та простягла їх директору Ляну.

Я переселилася як мати лиходія. [ПРОДОВЖЕННЯ]Where stories live. Discover now